رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور گفت:

اصلاح طلبان قدمی از آرمانهایشان به عقب برنمی گردند

۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۷:۱۱
کد خبر: ۸۸۵۳۴۲
اصلاح طلبان قدمی از آرمانهایشان به عقب برنمی گردند
دبیرکل سازمان عدالت وآزادی ایران اسلامی گفت : بر این باوریم که نمایندگان و مدیران در مجلس و شوراهای شهر و دولت به آرمانِ اصلاحات وفادارند و با همه کاستی‌ها و تنگناهای موجود در کشور، مسوولیت‌پذیرند و قدمی از آرمان‌هایشان‌ به عقب برنخواهند گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مهدی مقدری در چهاردهمین کنگره سازمان عدالت وآزادی ایران اسلامی اظهار داشت: پس از 10 سال افتخار به عنوان دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، اینک آخرین سخنرانی خویش در این مقام را حضورتان ارائه خواهم کرد.

وی در ادامه افزود:چنانچه دستاوردی در سازمان عدالت و آزادی و جبهه اصلاحات ایران به دست آمد، به این خاطر بود که یادمان نرفت در همه جا و در همه کنش‌ها از اُمید سیاسی و اجتماعی مراقبت کنیم؛ از این رو، ثابت کردیم که ما به دنبال عدالت و آزادی برای  ایران هستیم.

 مدیرکل حزب عدالت وآزادی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی ما بر پایه اُمیدِ به تحقق آرمان‌های مادران و پدران مشروطه‌خواه و نسل‌های بعدی به ویژه مبارزان نهضت ملی و مجاهدان انقلاب اسلامی، یعنی حق حاکمیت ملی، حفظ تمامیت ارضی، حاکمیت قانون، ایفای حقوق ملت، توسعه و اعتلای کشور، آزادی، عدالت و حقوق بشر و سازگاری دستاوردهای بشری با ارزش‌های معنوی و آموزه‌های وحیانی استوار است.

   وی ادامه داد:در این روزها که در آرشیو حزب و خاطرات خویش به 23 سالی که پشت سر گذاشتیم، گذری می‌کردم، با آمار و اسناد ثابت می‌شود که هزاران نفر ساعت کار حزبی در ارکان مرکزی، مناطق و حوزه‌ها صرف شده تا صدها رویداد کوچک و بزرگ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مدنی به نتیجه برسد؛ و در حدود یک هزار نفر سرمایه انسانیدر این نهاد، در کنار یکدیگر با درکِ درستی از کارِ گروهی رشد یافته و به سپهر سیاسی و اجتماعی ایران معرفی شده‌اند.

   مقدری خاطرنشان کرد:از ابتدا بنا نداشتیم فعالیت ما فصلی و انتخاباتی باشیم؛ بلکه هدف ما فعالیتی پایدار برای توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران بوده است. بر این اساس ما مصمم بودیم آموزش را  بهبود بخشیم وروابط خود را با سایر نهادهای مدنی گسترش دهیم.

وی ادامه داد:ما دراین سال ها مصمم بودیم  از جامعه مدنی حمایت کنیم و با دیگران در امور اجتماعی و مدنی مشارکت داشته باشیم.ما به رویکردهای خلاق، نوآورانه و استارتاپی روی خوش نشان دهیم.از آنجایی که ما آینده‌نگر هستیم.

دبیرکل حزب عدالت وآزادی خاطرنشان کرد: بر این باوریم که نمایندگان و مدیران در مجلس و شوراهای شهر و دولت به آرمانِ اصلاحات وفادارند و با همه کاستی‌ها و تنگناهای موجود در کشور، مسوولیت‌پذیرند و قدمی از آرمان‌هایشان‌ به عقب برنخواهند گشت.

وی ادامه داد: در چشم‌انداز ما، دستیابی به همه آن چیزهایی که برایش مبارزه و ایستادگی کردیم، وجود دارد. هرچند من نیز به مانند شما و اکثریت جامعه، مسیر پرتلاطم این روزها را نیک درک می‌کنم؛ اُمیدِ این ملت، به مدیران توسعه‌طلب و صلح‌جوی داخلی است، نه جریان برانداز خارج‌نشین و تندروها.

  مقدری در پایان خاطرنشان کرد: ما خود را در برابر نسل‌های بعدی مسوول می‌دانیم. مصمم هستیم تا برای نسل‌های آینده، الگوی خوبی از ایران به یادگار بگذاریم و ایجاد کنیم. آنها به الگویی از ایرانِ مدرن و توسعه‌یافته نیاز دارند. این‌ها ماموریت ماست که تنها با اُمید و پویایی به سرانجام خواهد رسید.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز