وزیر امور اقتصادی و دارایی :

همراهی بخش خصوصی درجنگ اقتصادی قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۳۷:۴۷
کد خبر: ۸۸۵۶۸۲
همراهی بخش خصوصی درجنگ اقتصادی قابل تقدیر است
وزیر امور اقتصادی و دارایی همراهی بخش خصوصی و حمایت دولت را بزرگترین سد دفاعی کشور در برابر دشمنان دانست و تصریح کرد: وزارت اقتصاد تمامی توان خود را به منظور حمایت از بخش های مولد اقتصاد و ایجاد رونق تولید بکار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، در هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان فرهاد دژپسند اظهار داشت: خدا را شاکرم که با کمک مردم نجیب کشورمان و بخش خصوصی فعال، نظام مدیریتی اجرایی کشور در کنار بهره مندی از توان همکاری و همیاری سایر قوا توانسته ثبات نسبی در کشور ایجاد نماید.

وی با بیان این موضوع که شرایط اقتصادی موجود کشور شرایط مطلوبی نیست، تصریح کرد: با این وجود متناسب با موانع، محدودیت ها، پیچیدگیها و مزاحمت های ایجاد شده توسط دشمنان خارجی، شرایط موجود کشور قابل قبول می باشد.

دژپسند بهبود این وضعیت را تنها در سایه همدلی قوای سه گانه، همکاری تنگاتنگ بخش خصوصی و مردم نجیب کشورمان امکانپذیر دانست و افزود: اقدامات بخش خصوصی در جنگ اقتصادی تحمیل شده بر اقتصاد کشور قابل تقدیر است زیرا فعالان اقتصادی در این شرایط نه تنها نظاره گر نبوده اند بلکه پا به میدان عمل گذاشته و اقدامات ارزشمندی در اکثر حوزه ها به ویژه بخش های تولیدی و صادراتی انجام داده اند.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه راه حفظ استقلال کشور را افزایش هر چه بیشتر حجم همکاری، جدیت، ازخودگذشتگی و بکارگیری تمامی نبوغ بیان و تصریح کرد: دستیابی به قابلیت های بخش خصوصی از طریق افزایش حجم تولید، افزایش تقاضای کالاهای داخلی از طریق تلطیف قیمت ها و افزایش صادرات ممکن خواهد بود . وی افزود: بدون  تردید وزارت اقتصاد تمامی توان خود را برای تحقق این اهداف و به ویژه حمایت از بخش های مولد اقتصاد و ایجاد رونق تولید بکار خواهد گرفت.

دژپسند تصریح کرد: باید هم افزایی را در همکاری ایجاد نمود و بجای بذر نا امیدی در کشور بذر امید پاشید که در اینصورت این انرژی ایجاد شده در کشور به بزرگترین سد دفاعی در برابر زیاده خواهی بیگانگان تبدیل خواهد شد و هیچ کشور و قدرت خارجی جرأت سنگ اندازی یا تخاصم به ایران اسلامی را در ذهن نخواهد داشت.

 وی با بیان اینکه در جامعه ایرانی عقل و علم خوبی وجود دارد و تنها نیازمند عزم و عمل هستیم تصریح کرد: درصورت تحقق موارد ذکر شده ایران به کشوری توانمند تر و غیرقابل نفوذ برای دشمنان تبدیل خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه تاکید نمود: این وزارتخانه به منظور تسهیل امور فعالان بخش خصوصی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد واگر بخشنامه ای موجب کند شدن روند فعالیت این بخش شده باشد به پیگیری و رفع موانع خواهیم پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز