همراه با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان/

المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور با حضور مرضیه برومند آغاز شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۵:۱۷
کد خبر: ۸۸۵۷۰۶
المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور با حضور مرضیه برومند آغاز شد
افتتاحیه سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله با حضور ایرج طهماسب و مرضیه برومند در سینما سوره اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا تابش در آیین افتتاحیه سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور اظهار داشت:  کشف استعداد نوجوانان مهم ترین هدف المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشوراست.تقاضای من از شما نوجوانان این است که قدر حضور اساتید که استاد راهنمای شما بودند را بدانید.

وی با اشاره به هدف برگزاری سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، تصریح کرد:از دو دوره پیش که المپیاد فیلمسازی در حاشیه جشنواره فیلم کودک برگزار شد هدف ما ایجاد فرصتی برای کشف استعداد نوجوانان در فیلم سازی بود.

دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: امسال بخش ایده هم به این المپیاد فیلمسازی اضافه شد و مربیان هم فرصتی را به شما عزیزان می‌دهند که نکته های آموزنده ای را از آنها یاد بگیرید و در این اردوی چندروزه  در اصفهان زیبا تنفس کنید و برای ایده های بلند نظرانه خودتان برنامه ریزی داشته باشد.

در ادامه نوجوانان گروه بندی شدند و هر گروه به مدت سه روز زیر نظر اساتید المپیاد آموزش های لازم را خواهند دید.

 ایرج طهماسب، مرضیه برومند، کامبوزیا پرتوی، پوران درخشنده، ابوالفضل جلیلی، علی اکبر قاضی‌نظام، عبدالله علیمراد و وحید نیکخواه آزاد از جمله هنرمندان حاضران در این مراسم بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز