پویش بانوی آب با اجرای محسن دلیران برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۸۸۶۷۹۲
پویش بانوی آب با اجرای محسن دلیران برگزار می شود
مدیر باغ بانوان طلوع گفت: پویش "بانوی آب" روز چهارشنبه 30 مردادماه ساعت 18 در باغ بانوان طلوع وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مریم لقمانی اظهار داشت:آب منبع زندگی و حیات بشر است. آینده جهان به نحوه استفاده از این منابع محدود و با ارزش در امروز بستگی دارد. زنان عهده‌دار وظیفه سنگین پرورش نسل و تربیت فرزندان هستند. بنابراین آنان عامل اصلی انتقال فرهنگ در زمینه آب به نسل‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد:زنان نقش وسیعی در اداره امور خانواده دارند و یکی از الزامات آن دسترسی به آب سالم و مناسب است. زنان بیشتر از مردان در معرض اثرات نامساعد کم‌آ‌بی قرار می‌گیرند پس لازم است این گروه از افراد جامعه توجه ویژه‌ای به رعایت الگوی مصرف بهینه آب داشته باشند.

لقمانی ادامه داد: زنان نقش مهمی در مدیریت مصرف آب بازی می‌کنند و به دلیل وجود همین نقش، دارای دانش قابل‌توجهی در ارتباط با منابع آب هستند و بنابراین کلید موفقیت برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه منابع آب محسوب می‌شوند.

مدیر باغ بانوان طلوع با بیان اینکه این پویش برای اولین بار در کشور در اصفهان برگزار می‌شود،  گفت: پویش "بانوی آب" برنامه ای شاد است که با اجرای محسن دلیران، گروه کنسرت و استند اپ وبا همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

نظر شما