رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصفهان قطب کودک کشور می شود/شهر دوستدار کودک نباید کودک کار داشته باشد

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۰:۰۳
کد خبر: ۸۸۷۰۳۵
اصفهان قطب کودک کشور می شود/شهر دوستدار کودک نباید کودک کار داشته باشد
رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:شهر اصفهان با برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های کودکان در حال تبدیل شدن به قطب کودک است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،فریده روشن در آئین افتتاح نخستین جشنواره اسباب بازی و بازی های فکری اصفهان اظهار داشت: باعث خوشحالی است که در آستانه عیدسعیدغدیر خم نمایشگاهی مرتبط با کودکان افتتاح می شود، امام علی (ع) همواره با کودکان مهربان بود وبرایشان ارزشمند بود که برای کودکان وقت بگذارند.

وی در ادامه افزود:در راستای تبدیل اصفهان به شهر دوستدار کودک در شورای شهر مصوبه های فراوانی داشتیم تا از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهری استفاده بشود.

روشن خاطرنشان کرد:اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک باید ازتمام ظرفیتها برای کودکان استفاده کند و  و حقوق کودکان نیز حفظ شود و شرایط زندگی کودکانه برایشان فراهم باشد.در این راستا باید فضاهای بازی  در کلیه مناطق شهری داشته باشیم.

نماینده شورای شهر اصفهان اظهار داشت:امروز همچنین افتتاحیه جشنواره بین المللی کودک ونوجوان در اصفهان برگزار می شود ومجموعه این فعالیت ها اصفهان را به عنوان قطب کودک کشور معرفی می کند.

   وی تصریح کرد:پیروجلسه با معاونت رئیس جمهور به این نتیجه رسیدیم که  همزمانی این نمایشگاه با جشنواره فیلم کودک ونوجوان اصفهان، نتیجه بهتری دارد.

  روشن در ادامه گفت:در شهر دوستدار کودک نباید کودک کار داشته باشیم.کودک امروز باید به طورعادلانه امنیت و فضای بازی امن را تجربه کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان درپایان خاطرنشان کرد:انتخاب اسباب بازی ای که در جهت استعداد کودک باشد اهمیت بسیاروالایی دارد.انتخاب اسباب بازی مناسب به استعداد پروری کودکان بسیار کمک می کند و در این زمینه نباید به خطا برویم.کودکان آینده سازان شهرو کشورمان هستند و همین بازی های کودکانه و شاد بودن، خلاقیت آنها را پرورش می دهد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز