قصه های خانه تاریخی از نگاه مجید عرفانیان

روایتی تازه از خانه تاریخی نظام الاسلام

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۰:۱۹
کد خبر: ۸۸۷۴۴۰
روایتی تازه از خانه تاریخی نظام الاسلام
دومین برنامه اصفهان گرد با موضوع "چگونه با قصه ها و روایت های یک شهر سفر کنیم؟"،31 مرداد از ساعت 20 تا 22 در خانه نظام الاسلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: دومین برنامه اصفهان گرد با هدف شناساندن 101 راه برای کشف اصفهان و با موضوع "چگونه با قصه ها و روایت های یک شهر سفر کنیم؟"، روز پنجشنبه 31 مرداد از ساعت 20 تا 22 در خانه نظام الاسلام برای آشنایی با این خانه تاریخی برگزار می‌شود.

علیرضا مساح ادامه داد:این برنامه با حضور بلاگر و کارشناس گردشگری مجید عرفانیان برگزار می‌شود که در آن قصه های تاریخی خانه نظام الاسلام از راهنمایان، اساتید و متخصصان جمع آوری شده و روایت می شود.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این بازدید برای عموم رایگان است اما نیاز به ثبت نام دارد، گفت: ثبت نام در این برنامه از طریق سایت evand.com صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اصفهان گرد هر ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: اصفهان گرد در کارسوق اول که تیرماه برگزار شد حمام علی قلی آقا و در کارسوق دوم روایتگر خانه تاریخی نظام الاسلام است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز