پروازپروانه ها/۱۳

«منطقه پرواز ممنوع»اولین فیلمی که به سانس فوق‌العاده رسید

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۸:۵۳
کد خبر: ۸۸۷۸۶۵
«منطقه پرواز ممنوع»اولین فیلمی که به سانس فوق‌العاده رسید
فیلم«منطقه پرواز ممنوع»اولین فیلم جشنواره فیلم کودک است که به دلیل استقبال مخاطبان رو‌به‌روبه شد و به سه سانس فوق‌العاده رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در دومین روز از جشنواره فیلم سینمایی «منطقه‌ پرواز ممنوع» به کارگردانى امیر داسارگر و تهیه کنندگى حامد بامروت نژاد مورد استقبال تماشاگران جشنواره قرار گرفت و به سه سانس فوق‌العاده رسید.

“منطقه پرواز ممنوع” فیلمی به تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است که روح الله حجازی فر، متین کرمانی، متین پاکزاد، علیرضا اکبری در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

سانس‌های فوق‌العاده «منطقه پرواز ممنوع» در سینما ساحل روز پنج‌شنبه (٣١ مرداد) سانس ۲۲:۴۵ در سالن زنده‌رود، روز جمعه (یکم شهریور) ساعت ٢٢:۴۵، روز یکشنبه (دوم شهریور) در سینما چهارباغ ساعت ۲۱ اکران خواهد شد.

در آخرین سانس سینما ساحل فیلم سینمایی “منطقه پرواز ممنوع” به کارگردانی امیر داسارگر توانست سالن سینما ساحل را مملو از جمعیت کند. فیلم جسارت و قهرمانی فرزند نوجوان یکی از مدافعان حرم را به تصویر کشیده است که با استقبال مسئول جشنواره و مسئولان استانی شهر اصفهان مواجه شد.

این فیلم برای نوجوانان است و داستان سه نوجوان را روایت می کند و اگرچه مخاطبان فیلم نوجوان هستند اما حضور خانواده‌ها در سنین مختلف توجه را جلب می‌کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز