امام جمعه موقت اصفهان:

آقای رئیسی به رسیدگی‌ها ادامه دهید/همچون مختار تبهکاران را از سوراخ‌ها بیرون کنید

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۳:۲۴
کد خبر: ۸۸۸۲۳۵
آقای رئیسی به رسیدگی‌ها ادامه دهید/همچون مختار تبهکاران را از سوراخ‌ها بیرون کنید
امام جمعه موقت اصفهان گفت:با جسارت می‌گویم جناب آقای رئیسی به رسیدگی‌ها ادامه دهید، ما از شما راضی هستیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه امروزاصفهان اظهار داشت: از جرم‌هایی که ازبعضی افراد ومسئولان می‌شنویم، خجالت می‌کشیم، مردمی که مارا به همه چیز رسانده‌اند باید جوابشان این باشد؟

امام جمعه موقت اصفهان گفت: با جسارت می‌گویم جناب آقای رئیسی به رسیدگی‌ها ادامه دهید، ما از شما راضی هستیم.فردی مثل آقای رئیسی نه عقب‌نشینی می‌کند و نه از کسی می‌ترسد و باید همچون مختار همه تبهکاران را از سوراخ‌ها بیرون کنند.مسئولان توجه کنند نعمات خدا متعلق به شما نیست، تنها امانت و امتحان است، پول، وزارت و حتی فقر امتحان است، نعمات الهی را به خاطر معصیت از خود دور نکنید.

وی افزود: حتی اگر تمام مشرکین در مقابل مسلمین بایستند، نباید مسلمانان از مواضع خود کوتاه بیایند، امروز می‌گویند تمام دنیا سند 2030 را پذیرفته، شما هم مجبورید بپذیرید، شما غلط می‌کنید، امتیاز آنها تو سرشان بخورد.

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: امروز دو جنگ با ایران در میان است، یکی جنگ افتصادی و دیگری اینکه سعی می‌کنند ارزش‌های دینی و اسلامی را کمرنگ کنند، بد حجابی، رانت خواری و گناه‌های دیگر را متداول و عادی کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان ما باید توجه داشته باشند که چه کسی آن‌ها را بر مسند آورده است و شهید داده‌ایم، اگر می‌خواستیم با دنیا همراه باشیم، از اول بودیم، نیازی نبود انقلاب کنیم.

میردامادی افزود: مقام معظم رهبری در سخنانشان  گفتند نگاه به تولید کنندگان را ضروری می‌دانم، تولید کنندگان مانند رزمندگان سال‌های دفاع مقدس هستند و سرمایه‌داران نباید سرمایه خود را به کشورهای دیگر بفرستند، این خیانت است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: فرهنگ اولویت دوم کشور است و با حمله همه جانبه و جبهه وسیع بیگانگان مواجه هستیم. باید توجه ویژه به این موضوع شود، حمله اول دشمن اقتصادی و حمله دوم فرهنگی است.دشمن قصد دارد به امور فرهنگی نفوذ کند و ایمان را از درون از بین ببرد، بنابر این باید توجه داشت که مسئولان و قوه قضائیه با قدرت در مقابل مفسدین اقتصادی و فرهنگی ایستادگی کنند.

وی در ادامه اظهارداشت: همه مسئولان کشور باید به فرهنگ توجه داشته باشند، قوه قضائیه، پلیس، نیروهای مردمی و دیگر افراد قوه مجریه. امروز مشکل اصلی جوانان، موبایل‌های وحشتناکی که به دست آن‌ها افتاده است، این موبایل‌ها همان دجالی است که آمده تا ما را از خدا و پیغمبر دور بکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز