پروازپروانه ها/۱۸

استقبال کودکان ازفیلم «بازیوو»/هدف از ساخت این فیلم ایجاد فضایی شاد برای کودکان بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۰:۴۲
کد خبر: ۸۸۸۵۰۴
استقبال کودکان ازفیلم «بازیوو»/هدف از ساخت این فیلم ایجاد فضایی شاد برای کودکان بود
نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازیوو» در سالن بهمن پردیس سینمایی ساحل با حضور عوامل فیلم و رضا درستکار منتقد جلسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،تمام بلیت های فیلم فروخته شده و حتی خبرنگاران و عکاسان با وجود کارت جایی برای نشستن ندارند.با شروع فیلم و هیجانی که از نخستین سکانس آغاز می شود دلیل این همه استقبال مشخص می شود.

کودکان آمده اند که یک فیلم شاد ببیننند فیلمی که به معنای واقعی برای خودشان ساخته شده نه برای پدرومادرهایشان.اتفاقی که در دیگر فیلم های جشنواره امسال کمتر شاهدش هستیم.

همین موضوع را امیرحسین قهرایی کارگردان این فیلم در ابتدای جلسه گفت: این فیلم به گروه سنی خردسال تعلق دارد و به بیانی دیگر هدف از ساخت این فیلم ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان است.

وی با اشاره به ریتم قابل توجه فیلمنامه «بازیوو» ادامه داد: سکانس به سکانس این فیلم همراه با اتفاقات هیجان‌انگیز است که بیننده را از تماشای فیلم خسته نمی‌کند. این فیلم فضای موزیکال دارد و با اجرای موزیک‌های شاد خواهان تاثیرگذاری مثبت در ذهن کودکان است تا فارغ از اتفاقات و سختی‌های موجود برای آنان شادی را به ارمغان آورد.

  سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم «بازیوو» نیز گفت: این فیلم محصول همه عوامل اجرایی است و اگر هرکدام از عوامل این فیلم نبودند در کار اشکال ایجاد می‌شد.

در ادامه میثم معراجی تهیه‌کننده اجرایی فیلم «بازیوو» تصریح کرد: با اینکه بسیاری از ویژوال‌ها آماده نشده بود به احترام جشنواره مجبور شدیم به سرعت فیلم را اکران کنیم و این فیلم محصول موفق یک کار گروهی است.

سلمان خورشیدی نویسنده فیلم «بازیوو» نیز در بخش دیگری از این نشست عنوان کرد: قبل از آماده‌سازی ایده فیلم به دنبال این بودیم تا دنیای واقعی را وارد دنیای فانتزی کنیم و باتوجه به این ایده، ورود در دنیای بازی‌ها مطرح شد.

وی در پایان یادآور شد: در این فیلم دنیای دیجیتال در تعامل با دنیای واقعی است تا بر محوریت خانواده اتفاقات جذابی در این فیلم رخ دهد و تلاش کردیم اتفاقی متفاوتی را در سینمای کودک رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز