رئیس سازمان نظام پزشکی کشور:

پزشکی جای آزمون و خطا نیست/ تلاش مجاهدانه پزشکان اصفهانی در سیل اخیر

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۸۸۵۸۲
پزشکی جای آزمون و خطا نیست/ تلاش مجاهدانه پزشکان اصفهانی در سیل اخیر
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: خیمه و استواری هر جامعه ای بر اساس دو ستون سلامت و امنیت قرار دارد که بخش بهداشت و سلامت جامعه به عهده پزشکان است و این موضوع اهمیت و ضرورت این حرفه را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا ظفرقندی در مراسم روز پزشک در اصفهان اظهار داشت: هیچگاه اجازه نخواهیم داد که کیفیت در این حوزه فدای کمیت شود زیرا باید بپذیریم که پزشکی جدایی از سایر رشته ها است.

وی ادامه داد:رشته پزشکی با سلامتی افراد جامعه ارتباط تنگاتنگ دارد و زمینه آزمون و خطا در آن نیست.

استاندار اصفهان نیز در ادامه این آئین اظهار داشت: تلاش های مجاهدانه پزشکان با وجود شرایط تحریم کشور و حضور پیشگامانه آنها در سیل بهار سال جاری قابل تقدیر است.

وی ضمن عرض تبریک روز پزشک به پرچمداران سلامتی در جامعه گفت: با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم پزشکان نیز با مشکلات زیادی روبرو هستند که باید این وضعیت و تلاش مجاهدانه پزشکان را ارج نهاد.

 عباس رضایی با بیان اینکه پزشکان در تمام عرصه ها حضور فعال و مستمر داشته اند یادآور شد: حتی در موضوع سیل بهار سال جاری حضور پیشگامانه پزشکان به صورت فیزیکی و مالی جای بسیار تقدیر داشت.

وی خاطرنشان کرد:طی پیگیری هایی که با سازمان های بیمه گر صورت گرفت، مبلغ قابل توجهی به حساب دانشگاه های علوم پزشکی کشور واریز شد.در همین راستا تلاش خواهیم کرد مسائل مالی این قشر فرهیخته به صورت کامل در استان حل شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز