رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد؛

نمایشگاه اسباب بازی از نماد های توسعه اصفهان در زمینه کودک است

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۴:۲۱
کد خبر: ۸۸۸۸۵۰
نمایشگاه اسباب بازی از نماد های توسعه اصفهان در زمینه کودک است
رئیس شورای شهر اصفهان گفت:جشنواره فیلم کودک ونوجوان اصفهان روبه توسعه پیش می رود و یکی از نماد های توسعه در آن برگزاری نمایشگاه بازی های فکری در پردیس سینمایی سیتی سنتر است که کار بسیار ارزشمندی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،علیرضا نصراصفهانی تصریح کرد: در زمینه ترغیب کودکان به انجام بازی های فکری ،والدین و مربی ها بسیار تاثیرگذارهستند و از طرفی برگزاری این نوع نمایشگاه ها نیز کمک بسزایی به رشد کودکان می کنند.

وی در ادامه افزود:کودکان به دنبال تنوع هستند و دنبال این هستند که بتوانند با بازی های جدید آشنا شوند و تنوع اسباب بازی ها در نخستین نمایشگاه اسباب بازی  بسیار خوب بود و این اتفاق مبارکی است.

 رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد:اگر این تنوع استمرار پیدا کند یقینا میل و رغبت بچه ها نسبت به انجام این بازی ها بیشتر می شود در کنار آن کودکان به بازی های مخرب تمایل نشان نمی دهند.

علیرضا نصراصفهانی ادامه داد :اگرمراکز فرهنگی ما مثل فرهنگسراها و مدارس، فرصتی را در زمان استراحت کودکان فراهم کنند که در کنار کتابخانه ها یک مکان برای بازی های فکری داشته باشند و بچه هایی که امکان خرید اسباب بازی برایشان فراهم نیست از وسایل موجود در مدرسه و فرهنگسراها بتوانند استفاده کنند شاید خلا کمبود اسباب بازی جبران شود.

یاد آور می شود نخستین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و بازی های فکری تا چهارم شهریور ماه در سیتی سنتراصفهان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز