پیک نیک در میدان جنگ،تئاتری ویژه کودکان

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۳:۴۴
کد خبر: ۸۸۹۰۷۳
پیک نیک در میدان جنگ،تئاتری ویژه کودکان
تئاتر کودکانه پیک نیک در میدان جنگ به کارگردانی آوا حدادی تا 7شهریورماه در سالن سعدی حوزه هنری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مسئول تالار هنر و مدیر دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تئاتر پیک نیک در میدان جنگ، قصه جنگ بین مورچه های سیاه و زرد را روایت می‌کند که سرانجام برای جنگیدن با دشمن با هم متحد می‌شوند.

مهدی شفیعی افزود: مخاطب تئاتر پیک نیک در میدان جنگ به نویسندگی  منوچهر اکبرلو کودکان هستندو موضوع اصلی این تئاتر نیز اتحاد است .

وی اظهار داشت: این تئاتر باهمکاری واحد تئاتر حوزه هنری اصفهان و با همکاری دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تا 7 شهریور هر شب ساعت 20:30 در سالن سعدی ساختمان حوزه هنری  واقع در خیابان استانداری به نمایش در می آید.

وی با اشاره به بازیگران کودک و نوجوان این تئاتر ادامه داد: پرنیا حدیدی، سوگند ابراهیمی، پریا میرباقری، کوروش اجری، روشان رجاء، زهرا خنجری، علیرضا نوروزی، رزا نوروزی، محمدسپهر احدی پرست و هانیه هاشمی از جمله بازیگران کودک و نوجوانی هستند که به همراه یاسمن غفرالهی، معراج ابطحی، امیرحسین نصیری، فاطمه بازایی، جمال منصوریان و سمیه اشتری به ایفای نقش می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه بلیط و تماشای تئاتر "پیک نیک در میدان جنگ" می توانند به سایت gisheh8.com مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز