استاندار اصفهان در دیدار با اصحاب رسانه مطرح کرد:

افتتاح ۱۷۳۴ پروژه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان/ ایران در مقطع حساسی قرار دارد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۹:۴۲
کد خبر: ۸۸۹۲۷۹
افتتاح ۱۷۳۴ پروژه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان/ ایران در مقطع حساسی قرار دارد
استاندار اصفهان گفت: ۱۷۳۴ پروژه در هفته دولت در سال جاری با اعتباری بالغ بر دوهزار و نهصد و سی میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح و بهره‌برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در نشست خبری هفته دولت ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هزار شهید کارمند استان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار صدیق و هم‌سنگر در عرصه ایمان و عدالت‌خواهی بودند که با وفاداری به اصول انقلاب اسلامی تشکیل دولت انقلابی را پیگیری کردند و در جهت رفع تبعیض و بی‌عدالتی گام‌های بلندی برداشتند.

رضایی اضافه کرد: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب شهید رجایی را به عنوان عنصر فراموش ناشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خودمان همواره باید به یاد داشته باشیم.

وی افزود: شرایط کنونی به خاطر تحریم‌های استکبار جهانی مقطع حساسی است و دولتمردان به دنبال این هستند که مشکلات اقتصادی به خصوص معیشتی قشر آسیب پذیر را پیگیری و برطرف کنند که در این خصوص، قدم‌های مثبتی هم برداشته شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: اداره امروز کشور با وضعیت فروش نفت به دلیل تحریم‌ها انصافاً شایسته قدردانی است زیرا همه مدیران در سطح استان در حال تلاش و پیگیری هستند.

وی اضافه کرد: تدابیر خوبی برای رفاه مردم اندیشیده شده و امروز که می‌بینید چرخ کارخانجات می‌چرخد محصول تدبیر دولتمردان است، خدمتگزاری وظیفه ما است چرا که مردم عزیز سراسر کشور و استان اصفهان با دولت همگام هستند.

رضایی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد: ۱۷۳۴ پروژه در هفته دولت در سال جاری با اعتباری بالغ بر دوهزار و نهصد و سی میلیارد تومان  در استان اصفهان افتتاح و بهره‌برداری می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز