پروازپروانه ها/۲۷

معرفی برگزیدگان جلوه گاه امید جشنواره فیلم کودک/«قطار آن شب»جایزه بهزیستی را گرفت

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۰:۱۳
کد خبر: ۸۸۹۴۱۳
معرفی برگزیدگان جلوه گاه امید جشنواره فیلم کودک/«قطار آن شب»جایزه بهزیستی را گرفت
فیلم های «قطار آن شب»،«اقیانوس پشت پنجره»، «هشتگ دوچرخه باز»، «بیست و سه نفر»،«منطقه پرواز ممنوع»وفیلم کوتاه «امیر» برگزیدگان بخش جلوه‌گاه امید سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، در مراسم اختتامیه بخش جلوه‌گاه امید جشنواره کودک ،علیرضا تابش گفت: سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شب عید سعید غدیر با حضور شاد و پرنشاط بچه‌های عزیز اصفهانی و مردم خوب این شهر افتتاح شد و شاهد اکران بیش از 180 فیلم درجشنواره هستیم.

وی ادامه داد: امسال شور و نشاط کودکانه جشنواره با حمایت‌های سازمان سینمایی، انجمن سینمای جوان و بنیاد سینمایی فارابی در همه کشور احساس شد و در 146 نقطه ایران نمایش فیلم برای کودکان مناطق محروم و سیل‌زده داشتیم. سینما، هنری متکثر است و به خصوص برای حمایت از سینمای کودک و نوجوان نیازمند یک عزم ملی هستیم، امروز نهادها و ارگان‌های مختلف جوایز خود را به فیلم‌های منتخب خود در بخش جلوه‌گاه امید اهدا خواهند کرد.

سپس نماینده اداره کل بهزیستی روی صحنه حضور پیدا کرد و جایزه ویژه این سازمان را به حمیدرضا قطبی، کارگردان فیلم «قطار آن شب» اهدا کرد.

حمیدرضا قطبی پس از دریافت جایزه گفت: ما تلاش کردیم در این فیلم محیط زیست را هم در نظر بگیریم و خوشبختانه بچه‌های حاضر در فیلم فکر می‌کردند که می‌توانند در حوزه محیط زیست هم موثر باشند.

در ادامه مراسم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان جایزه نقدی و لوح سپاس خود را در این بخش به بابک نبی‌زاده، کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» اهدا کرد.

سپس نماینده شهرداری تهران، برگزیدگان جایزه پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان را به شرح زیر اعلام کرد: مصطفی نظری‌زاده، کارگردان فیلم «هشتگ دوچرخه باز»، حامد بامروت‌نژاد، تهیه کننده فیلم «منطقه پرواز ممنوع»، حسن اکلیلی، بازیگر «هشتگ دوچرخه باز»، محمد آزادی، بازیگر فیلم «اقیانوس پشت پنجره» و مرتضی حسینی، بازیگر سریال «قصه‌های مجید» و فیلم «سوم شخص غایب». جوایز این بخش شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی و یک دستگاه دوچرخه بود.

حسن اکلیلی پس از دریافت جایزه گفت: ممنونم که از ما تقدیر کردید، اما دوچرخه دیگر از سن ما گذشته است و باید ویلچری برای ما در نظر بگیرند، اما باز هم از تمامی مسئولان تشکر می‌کنم.

سپس افشین هاشمی روی صحنه حاضر شد و جایزه انجمن علمی عرفان اسلامی ایران را به مهدی جعفری، کارگردان فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» اهدا کرد.

همچنین جهانبخش سلطانی، بازیگر پیشکسوت اصفهانی نیز برگزیدگان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را به این شرح اعلام کرد:

در بخش سینمایی مهدی جعفری، کارگردان فیلم «بیست و سه نفر» و امیر داسارگر، کارگردان فیلم «منطقه پرواز ممنوع» برگزیده شدند و در بخش فیلم کوتاه نیز جواد حکمی، کارگردان فیلم «امیر» جایزه ویژه را به خود اختصاص داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز