همزمان با هفته دولت و روز کارمند ؛

ساختمان جدید فرهنگ و ارشاد اصفهان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۵:۳۱
کد خبر: ۸۸۹۷۳۲
ساختمان جدید فرهنگ و ارشاد اصفهان افتتاح شد
آیین افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید عباس صالحی در آیین افتتاح ساختمان بازسازی شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: خوشحالیم که امروز در هفته دولت آغاز به کار ساختمان اداره کل استان اصفهان انجام شد و لازم است از تمام کسانی که برای فعالیت در این زمینه تلاش داشتند تقدیر کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصفهان را مهد فرهنگ و هنر ایرانی دانست و اظهار امیدواری کرد هم‌افزایی و همراهی جدید در ساختمان بازسازی شده اداره کل در حوزه فرهنگ و هنر انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز هفته دولت و تبریک روز کارمند گفت: خدا را شاکریم که پس از گذشت ۳۸ ماه انتظار با همدلی و همراهی یکی از کارهای ضروری حوزه فرهنگ و هنر اصفهان به ثمر نشست و ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تقدیر از تمام کسانی که برای تکمیل و بازسازی ساختمان اداره کل تلاش کردند، اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای بازسازی ساختمان اداره کل انجام شده و امیدواریم در ساختمان جدید شاهد رویدادهای ارزشمند فرهنگی هنری در استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز