مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان:

نقش فعال جوانان در بحران ها انکارناپذیر است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۷:۱۸
کد خبر: ۸۸۹۷۷۸
نقش فعال جوانان در بحران ها انکارناپذیر است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:همکاری با جوانان پرشور و مومن ومیزبانی از بهترین فرزندان این خاک وبوم افتخار ما در سازمان ملی ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،محمد سلطان حسینی درآئین اختتامیه کارگاه ملی امداد و نجات سازمان های مردم نهادکشور که دراصفهان برگزار شد، گفت:اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به خود می بالد که طی دوروز میزبان دبیران سازمان های مردم نهاد سراسر کشور و سمن های مردمی از سراسر کشور بود.

وی در ادامه افزود:خوشحالیم که میزبان بهترین فرزندان این آب و خاک بودیم و افتخارما در سازمان ورزش و جوانان کارکردن  با شما جوانان و مدیران سمن های فعال است.

سلطان حسینی خاطرنشان کرد :همکاری با شما جوانان پرشور، مومن وانقلابی که داوطلبانه در سراسر کشور فعالیت دارید ودربحران ها نخستین داوطلبان هستید،بسیار لذت بخش است و به خود می بالیم برای میزبانی و خدمت به جوانانی که با چنین شورو نشاطی برای شرکت در این کارگاه از سراسر کشور به اصفهان آمده اند.

 مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد:کارگاه سه روزه ملی امداد و نجات با هدف آموزش فوریت های پزشکی درحوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله ویژه جوانان عضو سازمان های مردم نهاد برگزار شد وهر استان سهمیه دو نفری در این کارگاه ملی  داشت.

وی درپایان اظهار داشت: مخاطب اصلی این برنامه جوانان 18 تا 35سال بودند که از وزارت ورزش و جوانان مجوز دارند. این برنامه در قالب 8کارگاه وبا 16ساعت آموزش مدیریت در زمان بحران برای جوانان نماینده از سراسر کشور برگزار  شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز