پروازپروانه ها/۲۹

محمدسلوکی مجری اختتامیه جشنواره فیلم کودک شد/ تقدیر از علیرضا رضا داد

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۱:۴۰
کد خبر: ۸۸۹۸۸۰
محمدسلوکی مجری اختتامیه جشنواره فیلم کودک شد/ تقدیر از علیرضا رضا داد
مراسم اختتامیه سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ساعت 17 امروز، دوشنبه 4 شهریور با اجرای محمد سلوکی در سالن همایش های سیتی سنتراصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، محمد سلوکی، مجری تلویزیون اجرای مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را برعهده دارد.

در این آئین که باحضور وزیرفرهنگ وارشاداسلامی، مدیران سینمایی، اهالی سینما، هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار می شود از علیرضا رضا داد به جهت سالها تلاش و مدیریت جشنواره های مختلف به ویژه جشنواره فیلم کودک تقدیر خواهد شد.

حدود 100 خبرنگار وعکاس و تصویر بردار از رسانه های مختلف و ستاد خبری جشنواره، اختتامیه را پوشش خواهند داد.

سالن همایش های بین المللی سیتی سنتر،ویژگی های منحصر بفردی به عنوان میزبان مراسم اختتامیه دارد که از جمله آنها می توان به ظرفیت بسیار بالای پارکینگ ، وجود تعداد زیاد ورودی و خروجی و امکان تفکیک مسیر ها براساس شرایط مهمانان و امکان تردد بدون مانع و مشکل معلولین اشاره کرد.

این سالن با ظرفیت 1100 نفره یکی از مدرن ترین سالن های ایران است که  از 48 ساعت قبل از اختتامیه مراحل آماده سازی و نصب LED بک گراند صحنه (ویدئو وال) این سالن آغاز شد.

 پخش مراسم اختتامیه در سایت تلویزیون تعاملی تیوا از ساعت 17به صورت رایگان انجام خواهد شد و علاقمندان می توانند صرفا با ثبت نام در سایت به تصاویر و اخبار مراسم دسترسی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز