استاندار در نشست رونمایی ازسند ارتقای وضعیت زنان و خانواده اصفهان گفت:

اصفهان رتبه ششم طلاق در کشور را دارد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۷:۳۷
کد خبر: ۸۹۰۱۹۸
اصفهان رتبه ششم طلاق در کشور را دارد
استاندار اصفهان گفت:استان اصفهان در روند طلاق، رتبه ششم و در بیکاری زنان دارای تحصیلات عالی، رتبه سوم کشور را دارد و اولویت های این خطه، نرخ بیکاری بالای زنان تحصیلکرده، نرخ پایین مشارکت اقتصادی و روند افزایشی طلاق است.

به گزارش خبرگزاری برنادر اصفهان،عباس رضایی در نشست رونمایی ازسند ارتقای وضعیت زنان و خانواده اصفهان اظهار داشت:این سند بر اساس موافقت نامه منعقد شده بین معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و استانداری در سال ۹۶ و به صورت مکان محوری با هدف توجه به توسعه همه جانبه و متوازن بر اساس برنامه ششم توسعه و محوریت عدالت جنسیتی، تهیه و در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اصفهان رونمایی شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده اصفهان در شورای برنامه ریزی استان نیز بررسی و تصویب خواهد شد، اظهار داشت: باید واقعیت های جامعه را قبول و زنان را توانمند کنیم.

عباس رضایی با بیان اینکه نسبت جنسیتی در جامعه در حال تغییر است و انتخاب های شایسته صورت می گیرد، افزود: دیگر نمی توانیم مانند قبل باشیم و باید توسعه و توانمندی های زنان را نهادینه و ساختارمند کنیم.

وی ادامه داد:سند مذکور نخستین برنامه عملیاتی نتیجه محور در حوزه زنان و خانواده در استان اصفهان مبتنی بر زبان تغییر برای بهبود وضعیت محدوده کار، جغرافیای استان و استفاده حداکثری از ظرفیت هاست.برای تدوین این سند، وضعیت موجود زنان استان، شناسایی، ارزیابی و مشکلات آنان فهرست بندی و اولویت بندی شد و برنامه ریزی عملیاتی برای آن صورت گرفت.

استاندار درپایان گفت: استان اصفهان در روند طلاق، رتبه ششم و در بیکاری زنان دارای تحصیلات عالی، رتبه سوم کشور را دارد و اولویت های این خطه، نرخ بیکاری بالای زنان تحصیلکرده، نرخ پایین مشارکت اقتصادی و روند افزایشی طلاق است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز