با پیام ویدئویی رئیس جمهور؛

ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در اصفهان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۵:۰۵
کد خبر: ۸۹۰۵۶۰
ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در اصفهان آغاز شد
عملیات اجرایی بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی امروز به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهوری و با حضور استاندار و شماری از مدیران استان به مناسبت هفته دولت در شهرک بهارستان تیران استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسن روحانی با حضور در محل اجرای عملیات طرح اقدام ملی تولید مسکن در تهران، فرمان آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن را همزمان در استان های اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری صادر کرد.

استاندار اصفهان در این رابطه گفت: جمعی محدود همواره دستاوردهای دولت را در راستای اهداف خود تخریب می کنند و با این کار خود اتحاد ملی و وحدت جامعه را مورد خدشه قرار داده اند.

عباس رضایی افزود: کشور در شرایط سختی به دلیل تحریم های اقتصادی قرار گرفته و دولت با وجود چنین چالشی و مشکلات اقتصادی در راستای رفع مشکلات معیشتی و نیازهای جامعه در حال کار است و نباید اقدامات دولت را تخریب کرد.

وی ادامه داد: همدلی و هم افزایی بین سران نظام و بزرگان کشور وجود دارد و در این شرایط وحدت و انسجام خدمت رسانی و کمک به مردم انجام می گیرد.

استاندار اصفهان با بیان این که رونق احداث مسکن به توسعه اقتصادی کمک می کند، یادآورشد: این طرح دولت با هدف رفع نیاز مسکن و همچنین کمک به رونق تولید انجام شد که البته با تدابیر صورت گرفته مشکلات طرح مسکن مهر را نخواهد داشت.

از میان  پروژه‌های هفته دولت استان اصفهان، ۲۶ پروژه ملی با ۲۶۸ میلیارد تومان، ۱۸۵ پروژه استانی با ۱۰۲ میلیارد تومان، ۶۲۰ پروژه بخش خصوصی و تعاونی‌ها با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان، ۴۹۷ پروژه شهرداری‌ها با ۲۴۶ میلیارد تومان، ۱۷۱ پروژه دهیاری‌ها با ۴۰ میلیارد تومان و معادل همین میزان تسهیلات بانکی به پروژه‌ها تزریق شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز