آغاز المپیاد گلف استعدادهای برتر دختران کشور/ افتتاح نخستین سایت مینی‌گلف اصفهان

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۹:۴۰:۰۹
کد خبر: ۸۹۱۴۷۹
آغاز المپیاد گلف استعدادهای برتر دختران کشور/ افتتاح نخستین سایت مینی‌گلف اصفهان
آیین افتتاح نخستین زمین مینی‌گلف اصفهان همزمان با آغاز المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور در ورزشگاه کوثر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،شهردار اصفهان در آئین افتتاحیه المپیادگلف استعدادهای برتر دختران کشور که ازامروزپنج شنبه ۷ تا ۱۰ شهریورماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود،گفت : نوجوانان دختر حاضر در المپیاد استعدادهای برتر با عشق و علاقه پا به عرصه ورزش گلف گذاشته‌اند و امیدوارم با شرکت در این المپیاد خاطرات خوبی از شهر اصفهان برای آنها به یادگار بماند.

قدرت‌الله نوروزی تصریح کرد:اصفهان همواره در تمام رشته‌های ورزشی درخشش داشته و امیدوارم میزبانی از این مسابقات و همچنین افتتاح نخستین زمین مینی‌گلف در شهر اصفهان بتواند به توسعه این رشته در شهر و کشور کمک کند.

وی خاطرنشان کرد:شهرداری اصفهان با تمام توان خود در راستای به‌زیستی فرهنگی و زیست‌پذیری شهر اصفهان تلاش می‌کند و از ورزش نیز حمایت خواهد کرد.

دبیر فدراسیون گلف نیز دراین آئین گفت:زمین مینی‌گلف اصفهان قابلیت میزبانی از تمام مسابقات ملی و رسمی را دارد و تلاش می‌کنیم در سفر نماینده فدراسیون جهانی از امکانات گلف جزیره کیش در آبان ماه، وی به اصفهان نیز سفر کند و مجوز بین‌المللی زمین مینی‌گلف اصفهان را دریافت کنیم.

مهرداد جمشیدی ادامه داد:ناظر و مجری ایجاد سایت‌های متعدد مینی‌گلف در کشور بوده‌ام و اصلا سابقه نداشته یک سایت مانند آنچه امروز در اصفهان شاهد هستیم در مدت ۴۵ روز آماده شود.

وی درپایان گفت:نخستین زمین مینی‌گلف اصفهان در مساحت ۲ هزار مترمربع و ابعاد ۵۰ در ۴۰ متر راه‌اندازی شده و جزو سایت‌های ۱۸ لاینه که استانداردی بین‌المللی است، محسوب می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز