فراخوان ناهید تاج الدین برای بررسی صلاحیت وزیرآموزش و پرورش/همه دغدغه مندان باید در انتخاب وزیر سهیم باشند

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۹:۳۷:۵۴
کد خبر: ۸۹۱۴۸۴
فراخوان ناهید تاج الدین برای بررسی صلاحیت وزیرآموزش و پرورش/همه دغدغه مندان باید در انتخاب وزیر سهیم باشند
ناهیدتاج الدین گفت: همه صاحب نظران و دغدغه مندان آموزش و پرورش اصفهان و کشور باید در فرایندانتخاب وزیرآموزش و پرورش سهیم باشند.

 به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:خط مقدم توسعه انسانی در هر جامعه نهاد مدرسه و آموزش و پرورش است و از همین روی کوچکترین تغییرات این نهاد می تواند ما را به توسعه نزدیک یا از آن دور سازد .از دیگر سو توسعه انسانی جز با مشارکت پایدار مردم  اتفاق نخواهد افتاد واساسا نیازمند مشارکت مستمر و پایدار آنهاست .

وی ادامه داد:در هفته جاری رییس جمهوری در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش  و سوابق ایشان  را جهت بررسی سوابق و اخذ رای به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد و بزودی در صحن علنی مجلس شاهد بررسی صلاحیت محسن حاجی میرزایی خواهیم بود .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:اینجانب همانگونه که از زمان شروع  رسالت نمایندگی تا کنون میزبان و میهمان نشست های عدیده ای با فرهنگیان محترم بوده ام و به شکل های مختلف  پای درد و دل آنها نشسته ام،این چند روز نیزدر فضای مجازی و حقیقی  شنونده و خواننده نظرات جامعه و به خصوص فرهنگیان محترم در خصوص مشکلات آموزش و پرورش ، وزیر پیشنهادی و برنامه های ایشان بوده ام.

تاج الدین خاطرنشان کرد:در حال حاضر برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیازمند مشارکت بیشترفعالان  آموزش و پرورش هستیم تا انتخابی دقیق تر و بهینه تر از قبل با توجه به حساسیت های اجتماعی این وزارتخانه بزرگ با حدود ۱۴ میلیون دانش آموز و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته انجام شود.

وی ادامه داد: این  فراخوان ،فراخوانی است برای مشارکت همه صاحب نظران و دغدغه مندان آموزش و پرورش اصفهان و کشور که به  انتخاب وزیرآموزش و پرورش منتج می شود.

تاج الدین خاطرنشان کرد: از همه صاحب نظران و دغدغه مندان این حوزه خواهش می کنم نظرات خود را در خصوص وزیر آموزش و پرورش حداکثر تا روز دو شنبه ۱۱ شهریورماه ( یک روز قبل از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس ) از سه طریق :کانال تلگرام ناهید تاج الدین  (nahid_tajedin@) با آدرس  t.me/Nahid_Tajedin و ارتباط با ادمین  Daftaresf@ویا پیج اینستاگرام Nahid_Tajedin  وشماره تلفن ۳۲۲۶۶۵۰۶-۰۳۱  وشماره نمابر ۳۲۲۶۶۵۰۷ با نماینده خود در مجلس میان بگذارید.

وی درپایان گفت: نظرات انعکاس یافته همه شما فرهیختگان در روز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی در قالب نطق  من یا همکارانم و نیزدر قالب های دیگر به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، فراکسیون امید ، کمیسیونهای تخصصی مجلس  و   وزارت آموزش و پرورش انتقال خواهد یافت .

 

نظر شما