سپاهان ۱ _ ماشین سازی صفر

ماشین سپاهان ساز شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۲۲:۲۱:۲۱
کد خبر: ۸۹۱۵۳۷
ماشین سپاهان ساز شد
تیم فوتبال سپاهان موفق شد در هفته دوم لیگ برتر میهمان خود را شکست دهد.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال با دیدار سپاهان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان پیگیری شد.
در این دیدار شاگردان قلعه نویی بازی را خوب آغاز نکردند و موقعیت های بسیاری ازسوی بازیکنان ماشین سازی روی دروازه نیازمند خلق شد، اما هرچه زمان بیشتری از بازی سپری شد سپاهان خود را بر بازی مسلط کرد تا اینکه در دقیقه ۲۱ روی ارسال مرتضی منصوری و ضربه سر علی قربانی به گل رسید تا نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه دوم هم زرد پوشان اصفهانی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند توپی را از خط دروازه ماشین سازی عبور دهند، در سمت مقابل هم شاگردان رسول خطیبی در تیم ماشین سازی برای جبران نتیجه آنچنان که باید و شاید خود را به آب و آتش نزدند.
اما یکی از اتفاقات حساس این دیدار در دقیقه ۸۳ رخ داد و در حالی که  استنلی در محوطه جریمه ماشین سازی صاحب توپ شده بود، حرکت مدافع ماشین سازی(دوسانتوز) بر روی وی از سوی داور خطا تشخیص داده شد تا ولسیانی زننده ضربه پنالتی سپاهان باشد، اما ضربه پنالتی این بازیکن توسط حامد لک و به کمک تیرک وارد دروازه نشد تا این دیدار با هما تک گل به پایان برسد.
 
 در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید:
* علیرغم الزام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر تجهیز ورزشگاه ها به گیت الکترونیک برای ورود هواداران به داخل ورزشگاه، تماشاگران دیدار سپاهان و ماشین سازی تبریز با بلیط کاغذی و با عبور از مسیر مورد کنترل نیروی انتظامی و بدون گیت الکترونیک وارد ورزشگاه نقش جهان اصفهان شدند.
 
* حدود ۷۵۰۰ نفر از هواداران سپاهان برای تشویق تیم محبوب خود در ورزشگاه حاضر شده بودند، اما هواداری از ماشی سازی در ورزشگاه حضور نداشت.
 
* امیر قلعه نویی در ابتدای بازی با پیراهن سفید تیم خود را هدایت می کرد که به خاطر تشابه رنگ با پیراهن بازیکنان ماشین سازی مجبور شد کاور سبز رنگی بر تن کند ولی باز هم پس از دقایقی یک پیراهن مشکی بر تن کرد.
 
* با اینکه طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به روی هواداران بسته است اما تعدادی از آن ها از طبقه دوم بازی را تماشا می کردند.
 
* در پایان دیدار هوادار سپاهان به شدت امید نور افکن را تشویق کردند، همچنین بازیکنان سپاهان بدست هواداران رفتند و با آن ها به صورت ایسلندی تشویق کردند.
 
* چند نفر از هواداران سپاهان پس از پایین مسابقه با دست داشتن کیسه زباله، آشغال های سکوهای تماشاگران را جمع آوری کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز