شهردار اصفهان خبرداد:

رکورد حفاری تونل متروی اصفهان شکسته شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۶:۴۷
کد خبر: ۸۹۱۹۵۹
رکورد حفاری تونل متروی اصفهان شکسته شد
شهردار اصفهان گفت: روز پنجشنبه حفاری تونل رکورد زد وحفاری و سگمنت گذاری نزدیک به 30 متراز متروی اصفهان در یکروز پیشروی داشت که رکورد مهمی در حفاری های تونل مترو در اصفهان به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت ا... نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» گفت:این رکورد،رکورد مهمی در حفاری های تونل مترو در اصفهان به شمار می آید.

شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت های عمرانی شهر به ویژه پیشرفت خط دوم متروی اصفهان، تصریح کرد: «تی بی ام» خط دوم قطار شهری از ایستگاه دارک یک کیلومتر حفاری کرده و در حال نزدیک شدن برای ورود به ایستگاه زینبیه است.

نوروزی افزود: این رکوردها در کنار دیگر فعالیت های مترو مانند ساخت ایستگاه ها و تهیه مقدمات برای شروع خط دوم از شرق اصفهان یعنی آغاز عملیات از جبهه دوم، نشانه ای از تلاش، همدلی، پشتکار و عزم راسخ همه مدیران برای توسعه شهر است. شهردارخاطرنشان کرد: از امروز طبق برنامه ریزی هایی که ستاد «شهر حسینی» شهر اصفهان انجام داده، حال و هوای شهر حسینی و پرچم های عزاداری در شهر برافراشته می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته گذشته به علت برگزاری جشنواره کودک و حضور میهمانان داخلی و خارجی زیاد، هفته پرکار و شلوغی در شهر داشتیم، اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه محرم از فردا، از امروز طبق برنامه ریزی هایی که ستاد «شهر حسینی» شهر اصفهان انجام داده، حال و هوای شهر حسینی و پرچم های عزاداری در شهر برافراشته می شود. وی ادامه داد: ابرپرچم «یا حسین» با حضور اعضای ستاد شهر حسینی و مردم طی مراسمی در میدان بزرگمهر برافراشته خواهد شد.

شهردار اصفهان افزود: تمام فضای تبلیغات فرهنگی شهر در ایام محرم به صورت صددرصدی در اختیار هیئت های مذهبی و مجالس عزاداری قرار گرفته است.

نوروزی  تصریح کرد: در مناطق مختلف جلسه هماهنگی با هیئات مذهبی با حضور اعضای شورای شهر، مدیران مناطق، نمایندگان سازمان آتش نشانی و روابط عمومی ها و دیگران مدیران شهری برگزار شده است. موضوع این جلسات ابتدا قدردانی از همت و زحمات اعضای هیئت ها و سپس هماهنگی برای رعایت نکات ایمنی و ضروری ویژه این ایام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز