عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شکاف بین نسلی باعث شده جوانان نتوانند از تجربه نسل قبل استفاده کنند

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۲:۱۷
کد خبر: ۸۹۱۹۷۶
شکاف بین نسلی باعث شده جوانان نتوانند از تجربه نسل قبل استفاده کنند
یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعتماد بین نسل گذشته و امروز باید قوت یابد، گفت: متاسفانه شکاف بین نسلی باعث شده است که جوانان نتوانند از تجربه نسل قبلی استفاده کنند و چه بسا دچار خطا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،فریده روشن در حاشیه نشست "وضعیت دیگر" درخصوص برگزاری اینگونه برنامه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه برپایی اینگونه نشست های صمیمی برای جوانان باعث می‌شود آنان به وضعیت خود آگاه شوند؛ ما باید بیش از گذشته به استعدادیابی فرزندان‌مان توجه کنیم چراکه این امر باعث می‌شود جوانان در همان سن جوانی استعدادهای خود را یافته و شکوفا شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شکاف بین نسلی در کشور، گفت: ما باید در کنار توجه به جوانان و برنامه‌ریزی بیشتر برای آنها، به گفتمان بین نسلی نیز توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه شکاف بین نسلی باعث شده است که جوانان نتوانند از تجربه نسل قبلی استفاده کنند و چه بسا دچار خطا می‌شوند.

روشن خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که اینگونه نشست ها به صورت مشترک بین دو نسل برگزار شود و صرفا با حضور جوانان نباشد لذا نیاز است که نسل قبل در کنار جوانان حضور داشته باشند تا هر دو به هم اعتماد کنند و این اعتماد بین دو نسل، قوت یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز