پیشنهادفرهنگی روز/

اکران "قصه بولوار"در هنروتجربه اصفهان

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۹۲۸۹۳
اکران قصه بولواردر هنروتجربه اصفهان
نمایش فیلم مستند "قصه بولوار"به همراه نقدوبررسی با حضور داوداشرفی کارگردان فیلم روز دوشنبه 11شهریورماه ساعت 19 در پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،فیلم مستند "قصه بولوار" این روزها در گروه هنر و تجربه در حال اکران است. این فیلم در جشنواره سینما حقیقت سال 96 به نمایش درآمد و برگزیده جشن خانه سینما شد و دیپلم افتخار گروه هنر و تجربه را در جشنواره سینما حقیقت از آن خود کرد. "قصه بولوار" درباره بولوار کشاورز یکی از معروف‌ترین خیابان‌های تهران است که در سال 1339 ساخته شد.

فیلم روایتی خطی از تاریخ و اتفاقات این بولوار با همه فراز و فرودهایش است با همه آرزوهایش و با همه سختی‌هایش، مسیری که خیابان را به داشته جمعی ما تبدیل می‌کند.

در خلاصه فیلم آورده شده: با وجود تمام تعریف‌ها از گذشته بلوار، قصه چیز دیگری است. دلیل این نوشته می تواند این باشد که فیلم مستندی که من ساخته‌ام فقط در ارتباط با گذشته بلوار کشاورز فعلی و الیزابت سابق نیست، بلکه مدعی است که سرگذشت بلوار آنقدر دراماتیک است که می‌توانیم در هر لحظه تاریخی، حتی در لحظه‌هایی که منتظر هیچ واقعه‌ای نیستیم منتظر اتفاق جدیدی در آن باشیم.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلم برداری : داود اشرفی، حسین صدقی، مدیر صدابرداری : بهرنگ میرزایی، تدوین : داود اشرفی

 

 

نظر شما