دبیرپویش پیشتازی جوانان اصفهان:

تجربه داوطلبان جوان در جشنواره شیخ بهایی چشمگیر بود

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۹:۴۵
کد خبر: ۸۹۴۳۱۰
تجربه داوطلبان جوان در جشنواره شیخ بهایی چشمگیر بود
دبیرپویش پیشتازی جوانان اصفهان گفت:پویش پیشتازی توسط گروه مشاوران مدیریت خرم و باهمراهی گروهی از جوانان داوطلب استان اصفهان برای استفاده از فعالیت های داوطلبان و رشد و تعالی و نهایت به کارگیری این نیروها شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،پرهام برومند در نخستین نشست تخصصی پیشتازی جوانان اظهار داشت:داوطلب فردی است که به میل خود فعالیتی را برای ایجاد تغییر و بدون سودشخصی وبرای ایجادمهارت انجام می دهد.

مدیرعامل گروه مشاورین مدیریت خرم خاطرنشان کرد:فعالیت های داوطلبانه مبتنی بر مهارت به منظور نشان دادن استعداد جوانان ومهارت پروری در آنها برخلاف فعالیت های داوطلبانه سنتی عمل می کند.در فعالیت های داوطلبانه مبتنی بر مهارت، آموزش ها بسیار موثرتر از آموزشهای سنتی است.

وی ادامه داد:فعالیت های داوطلبانه از دیرباز درایران مرسوم بوده وهم اکنون نیز در جریان هستند اما طیف این گونه فعالیتها محدود به جمع آوری کمک های مالی،فعالیت های موسسات خیریه و گروه های امدادی تحت عنوان نیروهای مردمی می شد اما درحال حاضر افزایش بهره وری و آموزشی نیز در این حوزه مورد توجه قرار گرفته است.

برومند خاطرنشان کرد:امروزه با نگاهی به فعالیت های مردمی درجهان وهمین طور گشترش فعالیت های حوزه کسب و کار وکارآفرینی و موج علاقه افراد به حضور مستمر و پایدار در فعالیتهای اجرایی فنی وهنری،فعالیت داوطلبانه رنگ و بوی جدیدی از جنس مهارت آموزی پرورش و کشف استعدادهای نهان به خود گرفته است. برای نمونه یکی از معیارهای استخدامی درکانادا فعالیت های داوطلبانه است.

مدیرعامل گروه مشاورین مدیریت خرم اظهار داشت:درسال 2016 کل داوطلبان جهان می توانستند پنجمین کشور جهان از لحاظ جمعیت را تشکیل دهند و درکشورهای آسیا نیز بیشترین داوطلبان را داریم.ایران در منطقه ای قرار دارد که می تواند رتبه نخست داوطلبان جهان را داشته باشد.

 وی ادامه داد:پویش پیشتازی توسط گروه مشاوران مدیریت خرم و باهمراهی گروهی از جوانان داوطلب استان اصفهان برای استفاده از فعالیت های داوطلبان و رشد و تعالی و نهایت به کارگیری این نیروها شکل گرفت.در کنفرانس راهبردی خدمات،نمایشگاه صنعت سینما ،جشنواره شیخ بهایی،جشنواره فیلم کودک و نوجوان بازخورد خوبی از فعالیت های داوطلبانه اجرایی و هنری در کشف استعدادهای پنهان گرفتیم.

برومند درپایان گفت:منابع انسانی عنصری است که اهرم تاثیر وتغییر در سازمان ها است.پویش پیشتازی برای اشتغال و تربیت نیروی کار متخصص در جامعه و از بین بردن رکود در اقتصاد کارخود را آغاز کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز