مدیرخانه جوان اصفهان:

پویش پیشتازی جوانان ، پیش زمینه ورود به بازارکار است

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۱:۵۶
کد خبر: ۸۹۴۳۳۶
پویش پیشتازی جوانان ، پیش زمینه ورود به بازارکار است
مدیرخانه جوان اصفهان گفت: پویش پیشتازی جوانان با ایجاد فرصت کار داوطلبانه، تمرین امید و پویایی و ترویج ارزشها است و فرصت انسان دوستی،مهرورزی و ثروت آفرینی را در جامعه ایرانی فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، فاطمه اکبرزاده در نخستین نشست پیشتازی جوانان اظهار داشت:درعرصه کسب و کار این که درکجای زندگی داوطلبانه قدم برمی داریم،چالش اصلی است. در خانه جوان به دنبال بررسی چالش های پیش روی جوانان،وضعیت کار و شغل آنها که زندگی بهتر و رفاه بیشتر را برای آنان به دنبال دارد، هستیم.

وی در ادامه افزود:سبک زندگی ما چقدر داوطلبانه است؟آیا ما داوطلبانه به دنیا می آییم، بزرگ می شویم و  انتخاب رشته تحصیلی،شغل و ازدواج وکار می کنیم؟اساسا چقدر در زندگی داوطلب هستیم و سبک زندگیمان چقدر خودخواسته و داوطلبانه وبه اصطلاح عاشقانه است؟این یک پرسش فلسفی است که از آغاز زندگی انسان با او همراه بوده ودرشعرشاعرانی مانند خیام نیزمصداق آن به چشم می خورد.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: فعالیت های داوطلبانه نه تنها برای جوانان جویای کار سازنده است بلکه برای کارفرمایانی که به دنبال افراد توانمند و شایسته هستند و می خواهند میل افراد را به یادگیری بیشتر و ویژگی های شخصیتی و اخلاقی کارجویان را بسنجند نیز بسیار مهم است.

مدیرخانه جوان گفت:در کشورهای پیشرفته کارداوطلبانه زمینه ورود جوانان را به عرصه کار فراهم
می کند و تعاملی برد-برد بین کارجو وکارفرما است که کار را محک بزنند و پیش زمینه ورود جوانان و توانمند شدن آنها برای ورود به شکل حرفه ای در فضای کسب و کار می شود.

وی ادامه داد: داوطلبان نیز طی پویش کار داوطلبانه فرصت آزمون وخطا وسنجش میل و رغبت در کار و فرصت نشان دادن میزان سختکوشی و قابلیت فردی خودشان را به کارفرما و همکاران می یابند.همچنین فرصت افزایش اعتماد به نفس و جرات ورزی و فهم نقاط مثبت و منفی و نهایتا احساس موثر بودن به عنوان یک انسان ارزشمند را درجامعه می یابند.

مدیرخانه جوان در پایان گفت: پویش پیشتازی جوانان با ایجاد فرصت کار داوطلبانه، تمرین امید و پویایی و ترویج ارزشها و زمینه انسان دوستی،مهرورزی و فرصت ثروت آفرینی را در جامعه ایرانی فراهم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز