امام جمعه اصفهان;

عاشورا فصل پناه بردن به اهل بیت است/ نباید با کوچک ترین مشکل به انقلابمان پشت کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۲۲:۵۱:۵۸
کد خبر: ۸۹۴۹۴۳
امام جمعه اصفهان گفت: عاشورا فصل پناه بردن به اهل بیت و دریافت معرفت از ایشان است.یکی از درس های مهم عاشورایی امام حسین در محرم عزت مداری و زیر بار ظلم نرفتن است

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد درخطبه های نماز جمعه این هفته با عرض تسلیت ایام شهادت  امام حسین (ع) اظهار کرد: خداوند هر کسی را به اندازه خودش، توان و قدرت و میزان فهمش از زندگی، نعمت و ثروت می دهد و کسی که نفهمد ثروت از کجا آمده و باید با آن چه کند، عذاب دردناکی در دنیای آخرت خواهد داشت.

طباطبایی نژاد افزود: در شکر کردن باید به داده های خداوند متعال به صورت کامل توجه کنیم و همواره آنها را به یاد داشته باشیم.باید از خود بپرسیم کسی جز خداوند عزت و ذلت به انسان می بخشد؟ اگر گمان کنیم که نعمت ها را کسی جز خداوند به ما داده نمی توانیم شکرگزاری کنیم و ایمانمان نسبت به خداوند قوی نخواهد بود.

امام جمعه اصفهان  در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عاشورا فصل پناه بردن به اهل بیت و دریافت معرفت از ایشان است.یکی از درس های مهم عاشورایی امام حسین در محرم عزت مداری و زیر بار ظلم نرفتن است ولو اینکه مقاومت منتهی به مرگ شود.

طباطبایی نژاد ادامه داد: با خروج آمریکا از برجام و وعده های مداوم اروپایی، مقام معظم رهبری فرمودند هرگز اروپایی ها معاملات با آمریکا را به معامله با ایران ترجیح نمی دهند و اروپایی ها هیچ اراده ای از خود ندارند.

وی افزود: جنگ در ماه های حرام، حرام است و این در حالی است که کشتار یمنی ها از سوی اعراب سعودی در این ماه حرام صورت می گیرد.

طباطبایی نژاد ادامه داد: سید حسن نصرالله در جواب پهپاد صهیونیست ها گفت که پاسخ شما را خواهیم داد و اسرائیل باید آماده دریافت پاسخ محکم حزب الله باشد. دنیای کفر و اعراب سعودی با صهیونیست همراه هستند و از خود اختیاری ندارند.

امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: نباید در دنیای مقاومت امروز کوچک ترین عجزی در برابر دشمن از خود نشان دهیم و عقب نشینی در برابر دشمن ممنوع است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: آنهایی که می گویند انقلاب برای ما چه کرده است مرده اند، انقلاب برای ما عزت آفرید پس نباید با کوچک ترین مشکل به انقلابمان پشت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز