مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان:

آماده باش صددرصدی آتش نشانی اصفهان در تاسوعا و عاشورا

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۰:۴۷
کد خبر: ۸۹۵۴۲۲
آماده باش صددرصدی آتش نشانی اصفهان در تاسوعا و عاشورا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت:آتش نشانی اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت صددرصدی در آماده باش است

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، محسن گلابی اظهار کرد:در شب های محرم هر شب 15 خودروی اطفاء حریق در سطح شهر اصفهان مستقر هستند.اسکورت کاروان های عزاداری در سطح شهر در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر اصفهان انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود:  با توجه به اینکه هیئت های عزاداری صبح روز عاشورا در میدان امام (ره) تجمع خواهند کرد، مجموعه اقداماتی برای حفظ ایمنی از جمله استقرار هشت خودرو در میدان و حلقه های دوم و سوم ترافیکی اطراف میدان را خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان افزود: از این تعداد 4 خودرو در میدان امام و مابقی در مسیرهای منتهی به میدان مستقر خواهند بود. همچنین دستگاه های «ای اف تی» (کوله پشتی های ایمنی) توسط آتش نشانان حمل شده و در جایگاه قرار می گیرند.

گلابی افزود: همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورا گشت های تمام فرماندهی ها موظفند از محدوده تحت پوشش خود و ایستگاه های صلواتی و خیمه های عزاداری مستقر، بازدید کنند.

وی بیان کرد: به هیئت هایی که خیمه سوزی داشته اند نیز تذکرات لازم داده شده که پیش از انجام این کار، به آتش نشانی اطلاع داده شود تا خودرو و نیروهای لازم برای تامین ایمنی مردم مستقر شود.در این مورد نکته های ایمنی از جمله عدم پارک خودرو در نزدیکی خیمه ها و خیمه سوزی در مکانی دور از سیم های برق به هیئت ها گوشزد شده است.

 

نظر شما