رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

خط دوم مترو به زودی افتتاح می شود/ پیشروی هزار و ۴۰۰ متری در خط دوم مترو

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴:۵۳
کد خبر: ۸۹۵۶۱۰
خط دوم مترو به زودی افتتاح می شود/ پیشروی هزار و ۴۰۰ متری در خط دوم مترو
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:خط دومتروی اصفهان با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران قطارشهری به زودی افتتاح می شود.
 به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، علیرضا نصراصفهانی در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام سوگواری محرم اظهار داشت: دست‌اندرکاران قطار شهری به صورت شبانه روزی درحال فعالیت هستند و در خط دوم هزار و ۴۰۰ متر تونل پیش رفته و پنج ایستگاه نیز در حال احداث است.
 
وی درادامه افزود:خط دو قطار شهری اصفهان باوجود تمام مشکلات به زودی در اختیار شهروندان می قرار گیرد.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های مناطق همکاری خوبی با آموزش‌وپروش درپروژه مهر و آماده سازی مدارس داشته‌اند وازم است کمک‌های خود را در مناطق محروم و در زمینه رنگ آمیزی و آسفالت مدارس و رسیدگی به فضای سبزادامه دهند.شورا هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح یار مهربان و کمک به مدارس اختصاص داد.

وی اظهار داشت: ۷۴ هزار دانش‌آموزاصفهانی با دو هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه انجام می‌شود که لازم است با هماهنگی‌ها در این زمینه، از بروز مشکلات پیگیری شود.

نصراصفهانی ادامه داد:ساخت پروژه همایش ها  به سرعت درحال انجام است اما نگرانی شورا درباره  نوع بهره‌برداری از مجموعه است که باید قبل از افتتاح مشخص شود که در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت یا بخش خصوصی.همچنین لازم است تکلیف هتل‌ها و مراکز تجاری پیرامون مرکز همایش‌ها معلوم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:  شهرداری باید با سرعت بیشتری پروژه ها راپیگیری کند.در پروژه‌های بزرگ اصفهان باید شهرداری به دور از دو نوع مدیریت تعجیلی و تاخیری، به انجام وظایف خود بپردازد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز