معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۳:۵۶
کد خبر: ۸۹۶۲۱۸
معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری
استاندار اصفهان در آئین معارفه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: با توجه به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصل بی طرفی در انتخابات و رعایت قانون در برگزاری این رویداد مهم باید رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در آیین معارفه علی اصغر رفیعی نژاد ،مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ضمن عرض تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهارشت: در انتخاب مدیران شاخص هایی از جمله شایستگی، تعهد و تخصص مدنظر مدیریت استان است.

وی ادامه داد: علی اصغر رفیعی نژاد که برای پست مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری انتخاب شده است از درایت، پختگی، تعهد و تخصص لازم برخوردار است که امیدوارم در این جایگاه موفق باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: باید سعی شود کارها و فعالیت ها برای رضای خدا باشد و در جهت گره گشایی از کار مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی اضافه کرد: با حفظ ادب و احترام افراد است که می توان بر دلها حکومت کرد بنابراین باید در تمامی امور خود عالمانه رفتار کنیم و اخوت و مودت و قانون را مدنظر داشته باشیم.

رضایی تاکید کرد:‌ جایگاه شغلی نباید باعث کبر و غرور در کارکنان شود و باید ساده زیستی و مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تکروی در کار سازمانی پسندیده نیست به همین دلیل باید با تفاهم و برادری با یکدیگر در جهت خدمت بیشتر و صادقانه به مردم تلاش کنیم.

حیدر قاسمی، معاون سابق امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان در این جلسه نیزعنوان کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات جزو وظایف اصلی وزارت کشور در استانداری ها است، دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، بیشتری نقش را در برگزاری این رویداد مهم برعهده دارد.

وی افزود: خوشبختانه در این حوزه همکاری و هم افزایی خوبی وجود دارد و با این همدلی و وفاق انشاالله انتخابات را در صحت و سلامت برگزار خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز