استاندار اصفهان:

فولادمبارکه اصفهان افتخار کشور است/ رضایت بازنشستگان فولاد باید جلب شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۷:۳۹
کد خبر: ۸۹۶۴۱۸
فولادمبارکه اصفهان افتخار کشور است/ رضایت بازنشستگان فولاد باید جلب شود
استانداراصفهان گفت: کیفیت زندگی کارکنان و بازنشستگان و تأمین رضایتمندی آنان باید بیش از پیش مورد توجه فولادمبارکه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه افتخار کشور است و امیدواریم با حمایت و تلاش و همدلی کارکنان آن،همچنان در کشور پر آوازه باشد. همچنین کیفیت زندگی کارکنان و بازنشستگان و تأمین رضایتمندی آنان باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

استانداراصفهان با اشاره به گزارش مدیرعامل فولادمبارکه عنوان کرد: هر زمانی نیاز به کمک مدیریت استان به صنعت فولاد باشد وارد عمل می شویم و در خصوص تأمین مواد اولیه نیز به زودی جلساتی را با دستگاه های ذیربط خواهیم داشت.

وی افزود: امروز در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه استکبارجهانی قرار داریم و همه جانبه در مقابل این ظلم های آشکار ایستاده ایم و در این شرایط باید با تدبیر و ایده های نو در جهت تقویت این صنعت گام برداریم تا چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کور شود.

رضایی تاکید کرد: شرکت فولاد مبارکه باید برای افزایش تولیدات خود و کاهش مسائل زیست محیطی تلاش مضاعف تری باید  داشته باشد و با به روز رسانی تجهیزات در جهت ارتقای بهره وری بیشتر گام بردارد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حمایت این شرکت در مسئولیت های اجتماعی اضافه کرد: شرک فولاد مبارکه در خصوص مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند ولی باتوجه به مشکلات و برخی محرومیت ها در مناطق استان انتظار می رود در جهت توسعه پایدار در این مناطق عنایت ویژه تری داشته باشد.

استاندار اصفهان صرفه جویی و مصرف بهینه آب در شرکت فولاد مبارکه را قابل تقدیر دانست و گفت: در این خصوص اقدامات مطلوبی در این شرکت صورت گرفته و از پساپ فاضلاب استفاده شده است امابا توجه به محدودیت آب باید گام های بیشتری در این خصوص برداشته شود تا بتوان بهره وری مطلوب تری در این حوزه شاهد باشیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران شرکت فولاد مباکه، تصریح کرد: امروزه روش های نوینی برای بازاریابی و فروش محصولات در جهان عرضه شده است به همین دلیل روش های سنتی دیگر نمی تواند جوابگوی نیاز بازار باشد بنابراین باید با استفاده از ابزارهای نو، بازارهای جدیدی برای خود تعریف کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز