شهردار اصفهان:

خط دوم مترو از ایستگاه دارک به زینبیه می رسد/شهرداری به استقبال بازگشایی مدارس رفت/ تجمع صنوف از مشکلات شهر اصفهان است

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۹:۱۳
کد خبر: ۸۹۶۸۴۶
خط دوم مترو از ایستگاه دارک به زینبیه می رسد/شهرداری به استقبال بازگشایی مدارس رفت/ تجمع صنوف از مشکلات شهر اصفهان است
شهردار اصفهان گفت: تا پنجشنبه هفته آینده «تی بی ام» از ایستگاه دارک به زینبیه می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت ا...نوروزی اظهار کرد:شهرداری اصفهان از امروز به استقبال گشایش مدارس رفته است تا همزمان با سال تحصیلی جدید، سازمان های قطار شهری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای سهولت در تردد اقداماتی را انجام دهند.

شهردار اصفهان درمورد بازگشایی مدارس و امکان استفاده دانش آموزان از امکانات حمل و نقلی شهر، اظهار کرد: به دانش آموزان توصیه می کنیم، برای حمل و نقل از مترو استفاده کنند چراکه مزیت آن برای دانش آموزان و دیگر شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه تا پنجشنبه آینده «تی بی ام» از ایستگاه دارک به زینبیه می رسد، گفت: کار در حلقه چهارم حفاظتی هم با سرعت ادامه دارد، پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان هم در مقایسه با یک و نیم سال پیش باورنکردنی بود. شهرداری در شرکت نمایشگاه ها سهام عمده دارد و در آینده نزدیک شاهد افتتاح نمایشگاهی هستیم که محل تجارت و رونق اشتغال در منطقه و اصفهان خواهد بود.

نوروزی گفت: کار آزادسازی رینگ چهارم در محدوده منطقه 10 تمام شده، آزادسازی رینگ در منطقه 15 آغاز شده و حجم وسیعی از مجاورت کارخانه قند تا فرودگاه شهید بهشتی به طول هفت کیلومتر باید آزادسازی شود به این معنا که باید این املاک را از مردم بخریم و مردم باید به ما کمک کنند. در همین راستا در منطقه 15 جلسه ای با معتمدین داشتیم تا اگر کمک مردم تداوم داشته باشد آزادسازی هم زودتر انجام شود و دسترسی برای امکاناتی که این رینگ ایجاد می کند زودتر در اختیار مردم قرار گیرد.

نوروزی با بیان اینکه احداث رینگ چهارم برای کاهش ترافیک و تسهیل تردد ها سبب ایجاد آرامش در شهر می شود، ادامه داد: یکی از مشکلات شهر اصفهان تجمع صنوف است که در همین زمینه سازمان میادین شهرداری اصفهان مجتمع خواروبار اصفهان را در میدان میوه و تره بار اصفهان ایجاد کرده تا خوار و بار فروش ها از خیابان عبدالرزاق منتقل شوند. برای این کار نیاز به همکاری صنوف داریم و اگر این اتفاق در میدان تره و بار بیفتد این مجتمع در شرق اصفهان، به مرکز تجاری خواروبار فروشی در کشور تبدیل می شود.

شهردار اصفهان در خصوص پرسش یکی از شهروندان در مورد دریافت نقدی رانندگان از شهروندان هنگام سفر کردن با اتوبوس های شهری گفت: زمانی که کارت بلیت شهروندان شارژ نداشته باشد، از کارت شارژ راننده می توانند استفاده کنند و بازرسان هم می توانند کارت را شارژ کنند. در این زمینه جدیدا قراردادی را با شرکت صاایران، منعقد کردیم تا سیستم «ای وی ال» را اجرا کنیم که اگر این کار اجرایی شود، همه این مسائل حل می شود.

وی ادامه داد: با استفاده از این امکان، وقتی کارت بلیت شارژ نداشته باشد، تا دو سه بار می توان از کارت استفاده کرد و زمانیکه کارت شارژ شد این مبلغ از اعتبار آن کسر می شود.

نوروزی در مورد پیاده رو خیابان معلم در منطقه 10 نیز با اشاره به اینکه باید به خیابان معلم هم توجه ویژه شود و ساماندهی آن در دستور کار ما برای سال آینده است، گفت: ضروری است در بودجه سال آینده اعتبارات ویژه برای این خیابان دیده شود.

شهردار اصفهان در مورد آزادسازی و ساماندهی خیابان هدایت در منطقه 8 نیز که از سوی یکی از ساکنان منطقه مورد درخواست قرار گرفت، تصریح کرد: این خیابان مشکل آزادسازی دارد و اکثر زمین ها هم قولنامه ای است که این موضوع سبب زمان بر شدن فرآیند آزادسازی می شود. ما در این دوره دقت بیشتری برای آزادسازی ها داریم چراکه مسئله املاک چند قولنامه ای می تواند، برای شهرداری مشکلات حقوقی ایجاد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز