انفجار در مجتمع مسکونی ۱۲طبقه و غرق شدن مردجوان در استخر کشاورزی

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۸:۴۴
کد خبر: ۸۹۷۱۳۴
انفجار در مجتمع مسکونی ۱۲طبقه و غرق شدن مردجوان در استخر کشاورزی
سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: انفجار همراه با حریق در انباری مجتمع مسکونی ۱۲ طبقه و غرق شدن مردجوانی در استخر کشاورزی از حوادث امروز جمعه 22شهریورماه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،فرهاد کاوه آهنگران اظهار داشت:ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه امروز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان از طریق سامانه ۱۲۵  از انفجار همراه با حریق در انباری مجتمع مسکونی ۱۲ طبقه در بلوار ارغوانیه جنب بیمارستان بابک باخبر شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از حادثه اکیپ عملیات آتش نشانی از ایستگاه شماره ۱۵ به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان درپایان گفت:علت این حادثه نشت گاز از سیلندر پیک نیک بود و متاسفانه یک نفر مرد حدودا ۳۵ ساله نیز دراین حادثه مصدوم بود .

غرق شدن جوان 35ساله در استخر کشاورزی

فرهاد کاوه آهنگران در ادامه در رابطه با غرق شدن مردجوانی در استخر کشاورزی گفت: در ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه توسط تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اصفهان غرق شدن مرد ۳۵ ساله در استخر کشاورزی واقع در جاده حبیب آباد اطلاع داده شد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان ادامه داد:اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان آتش نشانی اصفهان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

وی در پایان گفت:پس از خارج کردن فرد مذکور از داخل آب و اجرای عملیات احیاء توسط آتش نشانان متاسفانه فرد حادثه دیده جان خود را از دست داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز