شهردار اصفهان:

فعالیت مترو در آستانه سال تحصیلی جدید دقیق تر می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۸۹۷۳۲۷
فعالیت مترو در آستانه سال تحصیلی جدید دقیق تر می شود
شهردار اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه فاصله زمانی رفت و آمد مترو دقیق‌تر و زمان پایان فعالیت آن به گونه‌ای تنظیم می شود تا در تردد دانشجویان مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی سلام اصفهان اظهار داشت:متروی اصفهان و حمل ونقل عمومی امکانات لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم نموده  و شهرداری برای شروع سال تحصیلی آمادگی کامل دارد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده ها انتظار می‌رود در برنامه تردد خود استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک به ویژه مترو را در نظر داشته باشند، زیرا داشتن هوای پاک حق همه شهروندان است .

وی در ادامه گفت:سال گذشته ایده‌های خوبی از دانش آموزان و دانشجویان به مدیریت شهری اصفهان رسید، در سال جاری نیز منتظر ایده‌های دانش آموزان و دانشجویان هستیم تا در امور شهر مشارکت داشته باشند.

شهردار اصفهان اظهار داشت: هفته آینده به همراه شورای معاونان شهرداری در جمع مردم منطقه ۱۳ حضور خواهیم داشت، با شهروندان این منطقه گفت و گو می‌کنیم و ایده‌ها و نظرات و مشکلات آنها را می شنویم.مردم ساکن در منطقه ۱۳ در هفته جاری می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir وارد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز