علیرضامنصوریان:فردا بازی سختی نخواهیم داشت/ ذوب آهن را به فرم ایده آل خواهیم رساند/ هواداران ذوب آهن صبور باشند

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۵:۵۳
کد خبر: ۸۹۷۷۴۹
علیرضامنصوریان:فردا بازی سختی نخواهیم داشت/ ذوب آهن را به فرم ایده آل خواهیم رساند/ هواداران ذوب آهن صبور باشند
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: محمدرضا خلعتبری و مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیل پور بازیکنانی که به دلیل خدمت سربازی از بازی در تیم معاف شدند هفته های آینده به تیم باز خواهند گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پیش از رویارویی تیمش با تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: فردا بازی سختی نخواهیم داشت؛ با توجه به اینکه اصفهان قطب فوتبال کشور است، بازیکنان آمادگی فیزیکی و تاکتیکی بالایی دارند و با آنالیز مو شکافانه بازی تراکتورسازی و تفکرات جدید سر مربی تیم تراکتورسازی فردا از این بازی سخت سربلند بیرون خواهیم آمد.

علیرضا منصوریان ادامه داد:در سال جدید اولین بار است که در نیمکت حاضر خواهم شد و تصمیم گرفتم خودم را کنترل کرده و از هواداران تیم خواهش می کنم که رخ واقعی خود رابه عنوان یار دوازدهم ذوب آهن نشان دهند. امسال رو به روی وی آی پی برای طرفداران تیم در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: امسال تیم را طوری بستیم که بازیکنان زیر بیست و سه سال هستند و تعدادی بازیکن فوق ستاره به تیم اضافه خواهیم کرد و تیم را به فرم ایده آل خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه بعد از بازی با تراکتوسازی با تیم های صنعت نفت، استقلال،سپاهان و پدیده بازی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: لیگ سختی پیش رو خواهیم داشت و با کمک و پشتیبانی هواداران موفق خواهیم شد که فصل خوبی را پشت سر بگذرانیم.

منصوریان ادامه‌داد: هواداران تیم ذوب آهن مظلوم  و دوست داشتنی هستند؛از آنها درخواست می‌کنم از آنجایی که بازیکنان تیم ذوب آهن جوان و کم سن هستند، صبر و حوصله داشته و پشتیبان تیم ما بمانند .

وی افزود: در خط دفاع معتقدم گل نخوریم و گل بزنیم؛زمانی که این اتفاق بیافتد مسیر رو به رو هموار تر خواهد بود.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به عدم حضور مصطفی دنیزلی در نشست خبری گفت: دنیزلی یکی از بهترین مربی های ترکیه است و اصول حرفه ای را رعایت می کند.او احتمالا به اصفهان دیر رسیده که نتوانسته در نشست خبری حاضر شود،اما معتقدم حضور مربیان در کنفرانس خبری انرژی خوبی می‌دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز