تئاترهای اصفهان در هفته آخر شهریورماه

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۱۶:۴۹
کد خبر: ۸۹۷۹۴۴
تئاترهای اصفهان در هفته آخر شهریورماه
دوتئاتر «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند»و «مه لقا» درهفته آخرشهریورماه روی صحنه تئاتر اصفهان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند» تئاتری با موضوع جنگ و دفاع مقدس و «مه‌لقا»،نمایشی عاشقانه است.

«عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند»

تئاتر «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند» به نویسندگی محمدرضا آریان فر با کارگردانی علیرضا شمس از 22 شهریور ماه ساعت 17در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه رفته است.

  داستان این تئاتر درباره خانواده‌ای است که گرفتار بمباران آبادان شده‌اند و پدر، که کارمند پالایشگاه نفت است به دلیل عرق خود حاضر به ترک پالایشگاه نیست. از سوی دیگر مادر خانواده هم نگران فرزندشان است که به جنگ رفته و هنوز برنگشته است.

بازیگران این تئاتر پیام میرکی، رویا زیرک قشقایی، محمدعلی فاتحی، سینا بدری و دریا شنویی هستند.عوامل این نمایش عبارتند از: فاطمیا هاشمی،گریمور مهسا جامی طراح پوستر و بروشور، مرجان شکاری دستیار کارگردان، فرشته نیکوبین  منشی صحنه و مسئول پخش موسیقی، پریسا باقری مدیر اجرایی، باران هاشمی مدیر صحنه، آنیتا شمس دستیار صحنه، نیوشا مهماندوست نورپرداز

تئاتر «عقربه‌ها هنوز به خواب فکر می‌کنند» از 22 شهریور تا یکم مهرماه ازساعت 19 در تماشاخانه ماه اجرا می‌شود.

«مه‌لقا»،درامی عاشقانه

تئاتر «مه‌لقا» به‌عنوان کارگردانی و تهیه‌کنندگی احمد شکرانه و نویسندگی، طراحی و دراماتورژی محمدجواد سجادی، از 25 شهریورماه در تماشاخانه نگاه نجف‌آباد و از 21 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می‌رود.

«مه‌لقا» درامی عاشقانه و تاریخی است که داستان آن در زمان پهلوی دوم می‌گذرد و متن آن بر اساس نمایشنامه «پایین گذر سقاخانه» به قلم اکبر رادی نگاشته شده است.

تئاتر «مه‌لقا» درباره سیاوش و شاه غلام، دو کشتی‌گیر عاشق است که برای رسیدن به مه‌لقا باهم رقابت دارند.

 عوامل این نمایش عبارتند از: سجاد نادری و کیمیا نجفی:دستیار کارگردان، منصوره سلطانی:مدیر صحنه، زهرا یزدانبخش: منشی صحنه، روژان غزل‌گو :مدیر روابط عمومی،شمیم زرافشان:موسیقی  

 

نظر شما