تله‌کابین صفه با قطعات ایرانی مجهز شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۶:۵۰
کد خبر: ۸۹۹۰۷۳
تله‌کابین صفه با قطعات ایرانی مجهز شد
مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از تجهیز تله کابین و بولینگ صفه اصفهان با قطعات تولید داخل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان  گفت: در اکثر مجتمع‌های تفریحی این شرکت از جمله شهر رویاها، تله‌کابین، تله‌سی‌یژ و بولینگ نیز با مشکل تجهیزات و قطعات مواجه بودیم، که خوشبختانه در حال حاضر با وجود تیم فنی متخصص در شرکت موفق به تولید قطعات داخلی شدیم وتعداد زیادی از قطعات مورد نیاز را تولید و استفاده کرده‌ایم.

وی درادامه افزود:  رونمایی از قطعات تولید شده از جمله مموری مکانیکی و پین بولینگ، فلکه اصلی(بول‌ویل) و قفل هنگر ثقلی تله‌کابین تا چند روز آینده در نمایشگاه رونق تولید ملی اصفهان انجام خواهد شد. با رونمایی از این محصولات رسما اعلام می‌کنیم که بعد تولیدی و صنعتی شرکت فعالیت خود را آغاز و امکان تولید انبوه این تجهیزات میسر خواهد شد. از این فرصت استفاده کرده و اعلام می‌کنم که می‌توانیم به عنوان تولیدکننده نیاز کشور را تامین کنیم.
 معینی خاطرنشان کرد: از میان این تولیدات قفل‌های هنگر تله‌کابین تنها در پنج کشور تولید شده است. شرکت توسعه گردشگری سپاهان مفتخر است که اعلام کند ششمین تولیدکننده این قفل‌ها در جهان است. به دید کارشناسان این تولید یک افتخار در سطح ملی است. امیدوارم ارزش این مهم درک شود و برای تولید انبوه آن از سوی دولت حمایت شویم.
وی ادامه داد:با توجه به سخت‌گیری‌های اداره کل استاندارد و شرکت‌های مشاور این سازمان می‌توانیم ادعا کنیم از لحاظ کیفی محصولی بالاتر از سطح  نمونه خارجی تولید کرده‌ایم. امید که مالکین دولتی و خصوصی کابل‌راه‌های کشور پس از بازدید از کیفیت این تولیدات و با توجه به هزینه‌های گزاف واردات این قطعات و مشکلات خرید خارجی در این شرایط از حرکت بزرگ متخصصان جوان ما حمایت کنند.
 مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان خاطر نشان کرد: در رابطه با تهیه پین بولینگ ما و کلیه صاحبین سالن‌های بولینگ کشور مشکل واردات داشته و داریم، اما خوشبختانه افتخار می‌کنیم که پروژه تولید پین با نظارت سازمان استاندارد به پایان رسیده است و در حال حاضر وارد پروسه تولید انبوه این کالا شده‌ایم.
معینی افزود: این موفقیت که با توان متخصصان داخلی و ظرفیت‌های فنی-مهندسی پرسنل شرکت رقم خورده است، سبب کاهش هزینه‌های شرکت شده و هدف از ساخت قطعات در این شرکت حمایت از توان متخصصان داخلی، بی‌نیازی به واردات بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز