رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان:

اجرای پروژه های عمران شهری به همدلی شهروندان نیاز دارد/ بهسازی و نوسازی معابر شهری فلاورجان

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۹:۰۵
کد خبر: ۸۹۹۵۵۴
اجرای پروژه های عمران شهری به همدلی شهروندان نیاز دارد/ بهسازی و نوسازی  معابر شهری فلاورجان
اجرای زیرسازی و روکش آسفالت کوچه های اصلی فلاورجان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،  شهردار فلاورجان اظهار داشت : در راستای ادامه روند توسعه و عمران شهری در زمینه اجرای  زیر سازی و  عملیات روکش آسفالت معابر  سطح شهر  در نقاط مختلف شهر،اجرای زیرسازی و روکش آسفالت کوچه های سعادت و سلمان فارسی، منتهی به بلوار دانشگاه و گذر انتهایی حدفاصل کوچه های گلبرگ و شهید محمدعلی ایزدی در محله گارماسه غرب، کوچه شهید محبوب رحیمی گذر حدفاصل خیابان های فردوسی و شریعتی به اتمام رسید.

 جواد نصری در ادامه با اشاره به اینکه همانا مقوله بهسازی و نوسازی آسفالت معابر شهری وظیفه ذاتی خدمت رسانی شهرداری به شهروندان می باشد گفت : معاونت عمرانی شهرداری و کارکنان مشغول در این واحد تمامی تلاش خود را بکار می گیرند تا زیرسازی و روکش آسفالت مسیرهای سطح شهر را بنا به نیاز سنجی و الویت های ضروری، به انجام رسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز افزود: همدلی و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمران شهری، بی شک می تواند یاری رسان ما در انجام امور مربوطه باشد .

سید محمدرضا شیرزادی در پایان با ابراز خرسندی از زیرسازی و روکش آسفالت معابر  و  گذرهای سطح شهر چنین بیان داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، ادامه عملیات زیرسازی و  آسفالت معابر سطح شهر به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

نظر شما