مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

شهر با تصاویر شهدا مزین می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۵۸۷
شهر با تصاویر شهدا مزین می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در ایام دفاع مقدس رونمایی از جدیدترین دستاورد های ایثار و شهادت و ویژه برنامه هاو برگزاری مسابقه قرآنی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر و مسابقات ورزشی در استان اصفهان برگزار خواهد شد
 به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،داریوش وکیلی درآستانه هفته دفاع مقدس  به شرح برنامه های اداره بنیاد شهید پرداخت و اظهار کرد: دیدار با جانبازان آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان، شهید رجایی و امام حسین برنامه ریزی شده است و از آنجایی که جانبازان مدافعان وطن بوده اند موظف هستیم با آنها و خانواده شهدا دیدار داشته باشیم.
وی ادامه داد: همچنین عطرافشانی ۹۷۷ مزار شهید در سطح استان و گلباران گلزار شهدا انجام خواهد شدو پرچم های ایران در مزار شهدا در گلستان شهدا تعویض خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به فعالیت های مشترک با آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد:  از پیام آوران ایثار در مدارس و دانشگاه ها جهت سخنرانی برای دانشجویان و دانش آموزان دعوت کرده و زنگ ایثار و پایداری به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس نواخته خواهد شد.
وکیلی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس  ایثارگران در خطبه نماز جمعه حضور خواهند داشت و تصاویر شهدا در سطح شهر نصب می شود.
وی افزود:با موضوع ایثار و شهادت برای فضای مجازی و رادیو و تلویزیون برنامه تهیه شده است و نمایش های خیابانی با موضوع فرهنگ عاشورا در سطح شهر برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به کارگاه های آموزشی در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: کارگاه های آموزشی با رویکرد بصیرت و دفاع مقدس برگزار شده و  اطلاع رسانی جشنواره آواها و نماها با همکاری ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز