سپاهان، نایب قهرمان دوومیدانی شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۹:۰۳
کد خبر: ۸۹۹۷۸۳
سپاهان، نایب قهرمان دوومیدانی شد
مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور با نایب قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید،

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان که با حضور باشگاه های آسان پرداخت، فولاد مبارکه سپاهان، مس سونگون، پلیمر خلیج فارس، نفت تهران، مس کرمان، دانشگاه آزاد فارس، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مقاومت تهران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد با نایب قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید،تیم آسان پرداخت قهرمان شد و تیم مس سونگون نیز در جایگاه سوم ایستاد.

مدیرعامل سپاهان در آئین اختتامیه این بازی ها با بیان اینکه سپاهان قطب طلایی ورزش ایران است، گفت: شاهد درخشش دونده های ماده های مختلف تیم فولاد مبارکه در اولین حضور در لیگ دو و میدانی کشور بودیم.

مسعودتابش با اشاره به این نکته که حمایت از رشته دو و میدانی و تیم داری در این رشته مستمر و مداوم خواهد بود گفت: این را رسالت خود می دانیم که از ورزش پایه و مادر دو و میدانی حمایت کنیم.

وی در ادامه افزود:باشگاه سپاهان اگر به رشته ای ورود کند قطعا برنامه ریزی های درازمدتی برای آن رشته خواهد داشت و از این دست می توان به تیم داری در لیگ های سال های آینده ، تیم داری در رده های سنی پایه، تجهیز پیست دو و میدانی ورزشگاه بزرگ نقش جهان و ... اشاره کرد و این نوید را به ورزش دوستان به ویژه فعالان حوزه دو و میدانی می دهم که با حضور سپاهان در این رشته روزهای طلایی در انتظار دو و میدانی اصفهان خواهد بود.

رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان نیز  در خصوص تیم داری سپاهان در رشته دو و میدانی گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران اصفهانی در چند سال اخیر در قالب تیم های استان های دیگر در این رقابت ها شرکت می کردند و بعضا هم بدون تیم می ماندند با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وارد مذاکره شدیم و در فرصت کوتاهی تیم دو و میدانی سپاهان تشکیل و به مسابقات لیگ اعزام شد که خدا را شکر تیم سپاهان به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

محمدرضا برکت کسب این افتخار را به ورزش دوستان اصفهانی تبریک و ضمن تقدیر از تلاش و کوشش ورزشکاران و اعضای کادر فنی گفت: اینجا بر خود لازم می دانم که از زحمات  رییس شرکت فولاد مبارکه اصفهان و همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به صورت ویژه تشکر کنم که اگر نظر مساعد و حمایت ها و مدیریت این عزیزان ورییس هیات مدیره فولاد مبارکه نبود چنین توفیقاتی به دست نمی آمد و بدون شک روزهای پیش رو روزهای پرفروغ دو و میدانی اصفهان خواهد بود چرا که در هر حوزه ای که مدیریت علمی با تلاش همراه شود و از همه مهمتر همدلی حاکم شود افتخارات یکی پس از دیگری حاصل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز