جانشین فرمانده مرزی ناجا خبر داد؛

تجلیل از سربازان و شهدای سرباز در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۹:۵۰
کد خبر: ۸۹۹۸۰۷
تجلیل از سربازان و شهدای سرباز در هفته دفاع مقدس
جانشین فرمانده مرزی ناجا گفت: مساجد محور برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس هستند و با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام محرم، هیئت های مذهبی برنامه هایی را در این راستا اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،محسن گودرزی در نشست مطبوعاتی تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسیاری از برنامه هایی که برای هفته دفاع مقدس درنظر گرفته شده است در روزهای عادی سال در حال برگزاری است اما در هفته دفاع مقدس به صورت ویژه برگزار میشود.

وی ادامه‌داد: در هفته دفاع مقدس فرماندهان استان های اصفهان، یزد و چهارمحال وبختیاری، سخنرانی هایی خواهند داشت و طبق هرساله رژه نیروهای مصلح و نمایش دستاوردهای دفاع مقدس از برنامه های فرماندهی ناجا است.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اعزام اکیپ های پزشکی و صحرایی در هفته دفاع مقدس به مناطق محروم، تصریح کرد: از آنجایی که تبیین دستاورد های دوران دفاع مقدس اهمیت بالایی دارد، نشست های  تخصصی در ارتباط با تجربه های جنگ و تکریم و تجلیل از سربازان و شهدای سرباز را خواهیم داشت.
در ادامه محمدعلی احمدی رئیس کمیته تبلیغات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت ارزش هاست، گفت: دفاع مقدس الگو است و الگو فقط در دفاع نظامی نیست بلکه دفاع مقدس الگو در همدلی، وحدت و محیط دینی است. دفاع  مقدس الگو برای پرهیز از حاشیه ها و توجه به مهدویت و خردورزی است.
وی به تشریح برنامه های  کمیته تشریفات و مراسم در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت:  مساجد محور برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس هستند و با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام محرم، هیئت های مذهبی برنامه هایی را در این راستا اجرا خواهند کرد.
رئیس کمیته تبلیغات و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد:  شهرداری استان اصفهان برای فضاسازی شهری فعال شده است و از طریق فرهنگ سرا های شهرداری ۲۰۰ برنامه برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری شب های شعر و خاطره و برگزاری نشست شب شعر در اول مهرماه خبر داد و تصریح کرد: گردهمایی کارمندان در مجموعه اداری امیرکبیر و خدمات یگان های نیرو های مصلح در نماز جمعه را خواهیم داشت.
احمدی ادامه‌داد: ۵مهر بر سر مزار شهید حججی حضور خواهیم داشت و در شهرستان لنجان برنامه شب های شیدایی برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز