رونمایی از کارت ایثارگران در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۰۰۲۰۲
رونمایی از کارت ایثارگران در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه صاحب الزمان گفت: کارت ایثار رزمندگان در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سردار مجتبی فدا با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کارت ایثار رزمندگان شناسنامه و برگه معرفی رزمندگان خواهد بود و همچنین در آینده خدمات بیشتری برای استفاده از آن تعبیه می شود و نیروهای بسیجی دیگر برای استفاده از خدمات نیاز به مراجعه به پایگاه ها و گرفتن معرفی نامه نخواهند داشت، بلکه از این کارت می توانند استفاده کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان ادامه داد: در این هفته حدود ۲۰ برنامه با محوریت دفاع مقدس در استان و۱۰۰ برنامه شهرستانی و نزدیک به ۷ هزار برنامه به صورت محلی و مسجد محوری برگزار می شود.

فدا تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح یگان های مختلف اعم از ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در صبح روز یکشنبه و در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.بعد از پایان رژه نیروهای مسلح، افتتاحیه نمایشگاه و موزه دفاع مقدس در باغ غدیر را خواهیم داشت..

وی در ادامه گفت: ایثار و جانبازی شهدا دفاع مقدس و صبر و صبوری خانواده آنها امروز در کل جهان اسلام و منطقه خاورمیانه به الگوی رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز به برکت دفاع مقدس به چنان درجه ای رسیده ایم که در هرکجا لازم بوده است پاسخ حملات دشمن را داده ایم برای نمونه در تجاوز پهپاد آمریکایی ، نیروهای هوا و فضای سپاه آن را ساقط کردند.

فدا در ادامه گفت: نیروهای مسلح ایرانی تنها چند روز پس از فرمان مقام معظم رهبری، نفتکش انگلیسی را در خلیج فارس توقیف کردند و این توانایی ها همه از برکات دفاع مقدس است و همه ما مدیون امداد و نصرت الهی هستیم.

وی افزود: از ابتدای محرم و شروع عزاداری ها در پایگاه ها و مساجد طرحی باعنوان "مهر کریمانه" با هدف جمع آوری کمک برای دانش آموزان و مدارس مناطق کم برخوردار اجرا شده است؛ توزیع ۱۱ هزار و ۹۰۰ بسته غذایی و ۲۰۲۶ بسته تحصیلی لوازم التحریر و تهیه ۱۱۶ جهیزیه از جمله نتایج این طرح بوده که تقدیم خانواده ها و دانش آموزان و مدارس کم برخوردار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز