سپاهان هرچه کرد، به نفت نرسید/بازی بدون گل به پایان رسید

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۱:۴۰:۰۱
کد خبر: ۹۰۰۴۷۵
سپاهان هرچه کرد، به نفت نرسید/بازی بدون گل به پایان رسید
دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان در پایان ۹۰ دقیقه بدون گل به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در ادامه گزارش این دیدار را می خوانید:
این دیدار در حالی آغاز شد که همه منتظر یک پیروزی راحت از سوی شاگردان امیر قلعه نویی بودند اما با اینکه سپاهان در نیمه نخست توپ و میدان را اختیار داشت، نتوانست به گل برسد و تنها روی دو موقعیت توسط محمدرضا حسینی دروازه سوش مکانی را تهدید کرد.
تدابیر دفاعی تارتار و حملات بدون برنامه سپاهان در پایان نیمه نخست گلی در بر نداشت تا بازیکنان برای استراحت به رختکن بروند.
در نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که مالکیت توپ را در دست داشت و شاگردان تارتار هم چشم به ضد حملات داشتند، سپاهانی ها با اتکا به توپ های ارسالی برای کی روش استنلی در پی به ثمر رساندن گل بودند اما خط دفاعی و دروازبان نفت مسجد سلیمان اجازه گلزنی را به کیروش و به دیگر بازیکنان سپاهان ندادند.
علیرغم حملات پر دامنه سپاهان این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
بهترین بازیکن سپاهان در این دیدار مهدی کیانی بود که با دوندگی، توپ گیری از بازیکنان حریف و طراحی حمله نقش موثری در تیم خود داشت و در سوی دیگر میدان سوش مکانی با بسته نگه داشتن دروازه خود بهترین بازیکن نفت مسجد سلیمان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز