سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سوشا مکانی سوپرمن بازی بود/فیفا فرپلی را از فوتبال ایران حذف کند/بازی مالکانه ای داشتیم

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۶:۳۷
کد خبر: ۹۰۰۴۸۶
سوشا مکانی سوپرمن بازی بود/فیفا فرپلی را از فوتبال ایران حذف کند/بازی مالکانه ای داشتیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک سوپر من به نام سوشا مکانی در دروازه نفت حضور داشت که این هم شانس ما است که هر دروازه بانی مقابل ما بازی می کند به تیم منتخب هفته می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: نیمه اول، بازی خوبی نداشتیم و تک موقعیت هایی به دست آوردیم، اما نیمه دوم یکی از بهترین بازی های ما بود ولی یک سوپر من به نام سوشا مکانی در دروازه نفت حضور داشت که این هم شانس ما است که هر دروازه بانی مقابل ما بازی می کند به تیم منتخب هفته می رود.
وی افزود: از فیفا خواهش کنم کلمه فرپلی را از فوتبال ایران بر دارد چرا که این فرپلی در ایران به گونه ای دیگر تعبیر شده درحالی که بازی جوانمردانه چیز دیگری است. از سیستم بازی حریف گله ندارم اما اینکه هر عددی که می گفتند به زمین می افتاد فوتبال نیست. از آقای تاج می خواهم نامه ای به فیفا بزند تا تکلیف این کلمه مشخص شود و از بازی جوانمردانه تعریف درستی بشود. این کلمه باعث شده زمان مفید در فوتبال ما کم شود و زمان بازی از ۴۵ دقیقه به ۳۰ دقیقه برسد.
وی تصریح کرد: ما بازی مالکانه و پر موقعیتی نمایش می دهیم و من زمانی باید ناراحت باشم که این اتفاق نیفتد، اما تماشاگر هم صبری دارد، من رفتار ناشایست آن ها را تایید نمی کنم اما هوادار به ورزشگاه می آید که فوتبال زیبا ببیند.تماشاگروقتی می بینید با یک اتفاق معمولی باز متوقف می شود حوصله اش سر می رود.
قلعه نویی در ادامه افزود:در تیم های زیادی مربیگری کردم اما خدا را شاکرم که در تمام آن ها آمار گل زده بالایی داشتم چرا که برای خودم بد می دانم که گل زنی کمی داشته باشیم و روز مرگ مربیگری من زمانی است که تیمم بخواهد با شیوه دیگری بازی کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: حق طبیعی هر تیمی است که با لایه های دفاعی زیاد بازی کند اما زمان این روش ها در فوتبال گذشته است. از آقای تاج خواهش میکنم حداقل یک کلاس برای مربی ها برگزار کنند تا تعریف درست فرپلی مشخص شود.
وی خاطر نشان کرد: درست نیست که بازی وقت اضافه زیادی داشته باشد، حتی بازی قبل ما هم همینطور بود،اما اگر فوتبال جریان داشته باشد وقت اضافه نهایتا ۲ دقیقه لحاظ می شود و تماشاگر هم رفتار بدی بروز نمی دهد.
قلعه نویی در خصوص بازی محمدرضا حسینی نیز گفت: وی چند هفته از ترکیب به دور بوده اما تاثیر بسیاری در تیم دارد و هفته به هفته بهتر می شود.

 

 

نظر شما