معاون توسعه و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان:

حال صنعت استان اصفهان خوب نیست/ اورژانس اقتصادی در استانداری اصفهان فعال شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۳:۳۳
کد خبر: ۹۰۰۸۷۶
حال صنعت استان اصفهان خوب نیست/ اورژانس اقتصادی در استانداری اصفهان فعال شد
معاون توسعه و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: برنامه اساسی ما در استان تقویت تشکل های فعالان اقتصادی است که مشکلات خود را بتوانند حل کنند.اگر راه حل های منطقی ارائه نشود حل و فصل مشکلات سخت میشود

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید حسن قاضی عسگردر آئین تجلیل از صنعتگران برجسته اصفهان اظهار داشت:اورژانس فعالان اقتصادی در استانداری اصفهان فعال شده است که دراین اورژانس بدون وقت قبلی،صنعتگران مشکل خود را با استاندار درمیان گذاشته و استانداری مشکلات را حل می کند.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد:در آینده نزدیک دستگاه های اجرایی را نیز در استانداری نقد وبررسی خواهیم کرد و در حضور مدیران کل مشکلات  بررسی می شود.

معاون توسعه و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان افزود:از ابتدای امسال بازدیدهای دوره ای از شهرک های صنعتی داشتیم که متوجه شدیم حال صنعت استان خوب نیست و به سمت اصلاح فرآیندهای اجرایی و روان شدن فرآیندها در دستگاه های اجرایی رفتیم.

 وی درپایان گفت: درحال حاضر درحوزه گردشگری فعالیت اصفهان چشمگیر بوده است و امیدواریم بخش های دیگر اقتصادی را نیز بهبود بخشیم. با  توسعه دولت الکترونیک  و فعالیت اورژانس اقتصادی کمر بوروکراسی موجود را خواهیم شکست.وبه سمت حل مشکلات در زمینه صادرات می رویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز