سرپرست سازمان توسعه صادرات ایران:

فعالیت در بازار های منطقه باعث شکست دشمن می‌شود/۱۰ درصد صادرات غیر نفتی کشور از استان اصفهان است

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷:۰۲
کد خبر: ۹۰۱۰۵۲
فعالیت در بازار های منطقه باعث شکست دشمن می‌شود/۱۰ درصد صادرات غیر نفتی کشور از استان اصفهان است
سرپرست سازمان توسعه صادرات ایران گفت: دشمن برای تضعیف اقتصاد ایران در نظر دارد شرکت های ایرانی را از بازار های جهانی حذف کند اما در این شرایط باید فعالیت خود را در بازارهای منطقه افزایش دهیم.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،حمید زادبوم بعد از ظهر شنبه در جمع فعالان اقتصادی اصفهان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اظهار کرد: اولویت اصلی سازمان توسعه صادرات ایران، صادرات به کشورهای همسایه است و به همین دلیل امسال بیشترین تشویقی های صادراتی به شرکت های صادر کننده به کشورهای همسایه تعلق می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ورود به دیگر بازار های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: دشمن برای تضعیف اقتصاد ایران در نظر دارد شرکت های ایرانی را از بازار های جهانی حذف کند اما  در این شرایط باید فعالیت خود را در بازارهای منطقه افزایش دهیم.
سرپرست سازمان توسعه صادرات ایران تصریح کرد: صادرات کالاهای بی کیفیت تاثیر نامطلوبی بر صادرات و درآمدهای کشور در بخش صادرات دارد که با ایجاد برند سازی میتوان از صادرات چنین کالاهایی جلوگیری کرد.
در ادامه مسعود گلشیرازی، رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اصفهان با اشاره به جایگاه استان اصفهان در صادرات کشور گفت: با توجه به اینکه شرکت های صادراتی استان اصفهان با مشکلات زیادی مواجه هستند اما هم اکنون  ۱۰ درصد صادرات غیر نفتی کشور از استان اصفهان انجام می شود. 
وی با اشاره به اینکه صنعت نساجی، ییک از قدیمی ترین صنعت های استان اصفهان است، تصریح کرد: صنعت نساجی نه تنها در زمینه تولید بلکه در زمینه صادرات با مشکلات زیادی مواجه است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز