رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

غفلت از آموزش و پرورش ضربه مهلکی به کشور خواهد زد /اصفهان ۳۲۰هزار دانش آموز دارد

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۴:۵۱
کد خبر: ۹۰۱۲۶۷
غفلت از آموزش و پرورش ضربه مهلکی به کشور خواهد زد /اصفهان ۳۲۰هزار دانش آموز دارد
رئیس شورای اسلامی شهراصفهان گفت:فردا در اصفهان 320 هزار دانش آموز در دو دوره تحصیلی در مدارس حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،علیرضا نصراصفهانی اظهار داشت: مسایل آموزش و پرورش یکی از مسائل جدی کشور است و غفلت از آموزش و پرورش ضربه های مهلکی را به کشور خواهد زد. "جبران خلیل جبران" می گوید تمدن ها سه رکن اساسی دارند؛ آموزش و پرورش، خانواده و الگوها و اسوه ها که اگر آنها ضربه دیدند تمدن ضربه می‌بیند.

وی درادامه افزود: امروز و فردا آغاز سال تحصیلی را در پیش داریم، امروز روز شکوفه ها است و فردا رسما آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان عزیز است. که با حضور آنها در سطح شهر حیات دیگری را با حضور دانش آموزان شاهد خواهیم بود.

 رئیس شورای اسلامی شهراصفهان گفت:افراد زیادی از روزهای گذشته کوشیده‌اند تا مهرماه خوبی را رقم بزنند،امیدواریم همانطور که آغاز مهر را به خوبی شروع می کنیم تا پایان سال تحصیلی وضعیت مطلوبی را در کشور استان و شهرمان شاهد باشیم.

نصراصفهانی تصریح کرد:اگر می‌خواهیم از ایثار و فداکاری‌های عزیزان در دفاع مقدس تجلیل کنیم باید در رفع مشکلات مردم بکوشیم.ما ماموریت  داریم   شرایطی را فراهم کنیم که مردم با بهبود کیفیت زندگی و شرایط مطلوب زندگی و با خاطره خوش از دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کنند.

رئیس شورای اسلامی شهراصفهان خاطرنشان کرد:شهید باکری رزمندگان را به سه گروه تقسیم کرد و گفت پس از جنگ رزمندگان به سه گروه تقسیم می شوند: گروهی از کار خود پشیمان می شوند، گروهی مشغول فعالیت اقتصادی می شود و گروه سومی می مانند که خون دل می خورند و تا مرز دق کردن پیش می روند.

نصراصفهانی اظهار داشت: امیدوارم همه آنهایی که در کسوت معلمی هستند به رسالت خود دقت کنند و مردم ما باید به آنها توجه کنند و فرهنگیان باید در جایگاه والایی باشند امیدوارم در بخش اقتصادی و ... این مهم جدی گرفته شود و خود نیز در بخش خودمنزلت دهی رسالت خود رابه خوبی انجام دهند.

وی در ادامه افزود:شورای اسلامی شهر اصفهان در سال گذشته جلسه علنی را تعطیل کرد تا اعضای شورا در کنار دانش آموزان و معلمان قرار گیرند. امسال نیز برنامه ریزی شده است که همه اعضای شورا در شش ناحیه آموزش و پرورش حضور یابند. هم در مراسم زنگ مدرسه و هر گروه چندین مدرسه را بازدید کنند و دین خود را به آموزش و پرورش و معلمان ادا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهراصفهان خاطرنشان کرد :طی روزهای آینده روز جهانگردی و گردشگری را در پیش داریم. یکی از دغدغه های اصلی در شورا بحث گردشگری است. خوشبختانه فعالیت‌های مشترکی با اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی رقم خورده است و همچنین طرحی نیز باعنوان اصفهان 2020 طزاحی کرده ایم و امیدواریم با آغاز این حرکت و پروژه سنگین شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

نصراصفهانی اظهار داشت:در سال 2016، یک میلیارد 300 میلیون گردشگر در دنیا جا به جا شده است که سهم ایران 4 میلیون و 300 هزار نفر گردشگرو گردش مالی آنها چیزی حدود چهار میلیارد دلار بوده که در برابر 1340 میلیارد دلار در آن سال این عدد چیزی نیست و باید همه امکانات را بسیج کنیم تا از سهم خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد:غفلت امروز ما از صنعت گردشگری خسارت های جبران ناپذیری را در آینده به دنبال دارد و هرکسی بخواهد در بخش گردشگری شهر اصفهان سرمایه گذاری کند مورد توجه مدیریت شهری خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز