رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

بدهکار را در رسانه ها مثل مجرم نشان ندهید

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳:۵۷
کد خبر: ۹۰۱۲۸۲
بدهکار را در رسانه ها مثل مجرم نشان ندهید
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: افرادی که در بازار به عنوان سمبل خوش حسابی و اعتبار هستند را نباید در رسانه‌ها به عنوان مجرم و متخلف اقتصادی نشان دهیم و به این طریق سرمایه‌های اجتماعی را از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مسعود گلشیرازی  اظهار کرد: امروز در مسیری گام نهاده و حرکت می‌کنیم که بعضاً برخی روش ها در برخورد باعث نگرانی حوزه های اقتصادی و سرمایه ای خصوصاً آسیب به سرمایه های اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه نباید به بدهکار به عنوان یک مجرم نگاه کنیم، افزود: افرادی که در بازار به عنوان سمبل خوش حسابی و اعتبار هستند را نباید در رسانه ها به عنوان مجرم و متخلف اقتصادی نمایش داده شوند  چرا که  بعضاً شاهد مسیرهای ناشیانه ای در برخورد با سرمایه های اجتماعی هستیم.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان ابراز امیدواری کرد با اصلاح رویه ها در باب مقابله با فساد با آدرس غلط حوزه اقتصاد به چالش غیر متعارف کشیده نشود ، قاعدتاً چنانچه در نگاه و مسیر مقامات طراز اول کشور بخواهیم گام برداریم به تولیدکننده می بایست به عنوان رزمنده خط اول مبارزه نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه باید به سازمان صمت اختیارات ویژه داده شود تا مشکلات صنعتی استان اصفهان حل و فصل گردد، خاطرنشان کرد:وضع قوانین دست‌وپا گیر از اختلاس‌ها جلوگیری نمی‌کند بلکه باعث آشفتگی حوزه اقتصاد کلان خواهد شد.باید به تولید کننده اعتماد کنیم و راستی آزمایی ها باید به صورت جدی صورت گیرد چرا که سربازان اقتصادی در خط مقدم این جنگ هستند و نباید ابزار و ادوات جنگی آنها را معطل کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز