مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

ارتباط بی‌سیم اورژانس اصفهان با زنجان برای نخستین بار در کشور

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۲۶:۱۳
کد خبر: ۹۰۱۵۸۸
ارتباط بی‌سیم اورژانس اصفهان با زنجان برای نخستین بار در کشور
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان برای نخستین بار در سطح اورژانس کشور موفق شد با استفاده از شبکه DMR به صورت آزمایشی نسبت به برقراری ارتباط بی‌سیم با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،غفور راستین اظهار کرد: از سال 94 موضوع تغییر بی‌سیم (سیستم DMR یا دیجیتال) فوریت‌های پزشکی از آنالوگ به دیجیتال آغاز شد و در سال 97 تمام استان اصفهان تحت پوشش این سیستم قرار گرفت.

وی افزود: کیفیت بالای صدا و برخورداری از زیرساخت‌های مناسب برای زمان بحران ، بهره برداری از سرویس موقعیت یابی Gps بر بستر شبکه Dmr ،ارتباط بدون پارازیت از دیگر قابلیت‌های سیستم بی‌سیم دیجیتال است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر استان اصفهان از سوی سازمان اورژانس کشور مکلف شده است تا با بهره‌برداری از این سیستم، استان‌های اصفهان، تهران و مشهد را به EOC کشور متصل کند.در حقیقت اداره ارتباطات رادیویی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به عنوان مجری این کار شناخته شده تا برای نخستین بار این ارتباط را در سطح کشور برقرار کند تا در آینده‌ای نزدیک فوریت‌های پزشکی تمام استان‌های کشور با سامانه بی‌سیم دیجیتالی به یکدیگر و EOC کشور متصل شوند.

 راستین خاطرنشان کرد: در راستای این هدف، استان اصفهان برای نخستین بار در سطح سازمان اورژانس کشور موفق شد با استفاده از شبکه DMR به صورت آزمایشی نسبت به برقراری ارتباط بی‌سیم با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان اقدام کند.
وی افزود: این ارتباط که با همکاری مرکز اورژانس زنجان برقرار شد با کیفیت بالای دیجیتالی و بدون تاخیر بوده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از بزرگترین و گسترده‌ترین شبکه بی‌سیم دیجیتال DMR در سطح کشور برخوردار است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز